۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه‌های محله نارمک چند؟

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۴۹
کد خبر: 548379
خانه‌های محله نارمک چند؟

واحدهای محله نارمک از متری 25میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ نارمک یکی از محله‌های معروف تهران بوده که در شرق این شهر قرار دارد؛ قیمت مسکن در این محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت است و هم واحدهای گران‌تر و هم واحدهای ارزان‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران، در این محله دیده می‌شود.

یک کارشناس مشاور املاک در نارمک، درخصوص قیمت مسکن در این محله اظهار داشت: ارزان‌ترین خانه‌های نارمک از یک میلیارد و 500میلیون تومان شروع می‌شود. مثلا یکی از واحدهای ارزان قیمتی که در این محله به فروش گذاشته شده است، واحدی 57متری در خیابان مهر است؛ این واحد همه امکانات را دارا بوده و با قیمت 2میلیارد و 200میلیون تومان فروخته خواهد شد.

همچنین واحدی با متراژ مشابه در احدزاده با قیمت 2میلیارد و 250میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این خانه انباری دارد اما پارکینگ خیر.

وی ادامه داد: واحدهای نوساز نیز براساس کوچه و خیابانی که خانه در آن قرار دارد، قیمت‌های متفاوتی دارد؛ اما برای خرید یک خانه نوساز در نارمک باید حداقل بین 30 تا 35میلیون تومان در ازای هر متر مربع سرمایه داشته باشید. مثلا واحدی 110متری در خیابان هنگام متری 40میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

وی در رابطه با آینده قیمت مسکن توضیح داد: قیمت مسکن در حال حاضر کاهشی نداشته و کاهش قیمت نیز دور از انتظار به نظر می‌رسد.