۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه‌ های نوساز منطقه ۴ تهران چند؟

۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۹
کد خبر: 538023
خانه‌ های نوساز منطقه ۴ تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از خانه‌های نوسازی که طی یک ماه اخیر در منطقه4 شهرداری تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ منطقه4 یکی از مناطق تهران در شمال شرق این شهر بوده که محله‌های معروفی چون پاسداران، نارمک، مجیدیه، لویزان، حکیمیه و... در آن قرار گرفته است. قیمت مسکن در این منطقه باتوجه به محله ملک متفاوت خواهد بود؛ در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای نوسازی که طی یک ماه اخیر در منطقه4 شهرداری تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

قیمت مسکن در تهران

لازم به ذکر است ارقامی که در ادامه می‌آید، فقط بخشی از معاملات انجام‌شده در منطقه4 شهرداری بوده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند؛ قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عواملی چون متراژ، سن بنا، موقعیت دقیق ملک و.. متفاوت بوده و اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌هایی که در ادامه می‌بینید، ندارد.

به طور کل واحدهای نوساز قیمتی بالاتر از سایر واحدها دارد؛ مگر اینکه از لحاظ امکانات و سایر عوامل با موردی مشابه در همان محله تفاوت داشته باشد. یک خانه 115متری و نوساز در حکیمیه متری 29میلیون و 565هزار تومان معامله شد. واحدی 85متری و نوساز در تهرانپارس نیز متری 36میلون تومان به فروش رسید.

مجیدیه یکی دیگر از محله‌های منطقه4 است که یک خانه 75متری در آن متری 34میلیون تومان فروخته شد. همچنین قیمت مسکن جهت خرید واحدی 85متری و نوساز در همین محله 39میلیون تومان به ازای هر متر مربع بوده است.

پاسداران از محله‌های گران قیمت منطقه4 شهرداری تهران محسوب می‌شود؛ واحدی 170متری و نوساز در این محله به 68میلیون و 823هزار تومان هزینه به ازای هر متر مربع نیاز دارد. واحدی 82متری و نوساز در نارمک نیز متری 30میلیون تومان معامله شد.

برای خرید یک دستگاه آپارتمان 69متری و نوساز در خاک سفید یک میلیارد و 600میلیون تومان هزینه پرداخت شد. همچنین هزینه مورد نیاز برای خرید واحدی 64متری و نوساز در لویزان 2میلیارد و 250میلیون تومان بود.