۰ نفر

«غگل»؛ عملکرد عالی سالانه و رشد فروش + روند حرکت سهم

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۳
کد خبر: 838668
«غگل»؛ عملکرد عالی سالانه و رشد فروش + روند حرکت سهم

غگل با ارزش مارکت ۴.۲ همتی و قیمت ۳۵۱ تومانی شرکتی فعال و قدیمی در گروه غذایی است که در بازار بورس داد و ستد می‌شود.

اقتصاد آنلاین – مینا یوسفی؛ در این گزارش به بررسی عملکرد و به روز رسانی وضعیت نموداری سهم می پردازیم.

رکورد شکنی فروش در اسفند نیز ادامه دار شد:

گلوکوزان سال 1402 را با عملکرد مطلوبی سپری کرد به طوری که این شرکت دی و بهمن خوبی رقم زده و در اسفند نیز گزارش خوبی داشته است و به تازگی 20 درصد ازفایش سرمایه از سود انباشته را ثبت کرده و قصد شرکت در مرحله دوم افزایش سرمایه شرکت های زیر مجموعه که شرکت گلوکزان مالک 66 درصدی آنهاست در دستور کار است.

آخرین گزارش شرکت که مربوط به اسفند 1402 است نشان داد که شرکت با توانایی فروش بالا، پتانسیل بنیادی خوبی رقم زده است. به طوری که در اسفند ماه موفق به فروش 271 میلیارد تومانی شده که نسبت به اسفند سال گذشته اش 53 درصد رشد داشته است و روند فروش با فاصله قابل توجهی نسبت به سال 1401 افزایشی بوده است.

فروش کل سال 1402 به رقم 2261 میلیارد رسیده که نسبت به سال پیشینش 54 درصد رشد را نشان میدهد.

در 6 ماهه منتهی به اسفند 1402 ، 1454 میلیارد تومان در آمد فروش محصولات را داشته که نسبت به مدت مشابه سال پیشینش 78 درصد رشد داشت.

بیشترین رشد فروش را گلوکز و دکستروز داشته است.

محصولات غگل:

شرکت گلوکوزان (غگل) در سال 1349 تاسیس گردید و در شهر صنعتی البرز قزوین آغاز به کار نمود. این شرکت در سال 1378 در بازار دوم سازمان بورس پذیرفته شد.

محصولات شرکت گلوکوزان عمدتا گلوکوز ، فروکتوز ، نشاسته، اکسید نشاسته، چسب Z۴، نشاسته پری ژلاتینه، روغن، گلوتن، کنجاله، پوسته، خمیر صابون، دکستروز و جرم می باشد.

نشاسته تولید شده این شرکت جهت مصرف چسب در کارتن و کاغذ سازیها ، آهار نساجی‌ها ، نشاسته خوراکی در صنایع بیسکویت سازی ، صنایع لبنی ، و گلوکوز تولیدی نیز جهت انواع تولید شیرینی ، شکلات ، گز ، مرباجات و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

غگل از منظر تکنیکالی و شمارش امواج بررسی مجدد شد:

غگل پیش تر به صورت جامع معرفی و بررسی شده که در لینک زیر می‌توانید آن را دنبال نمایید.

eghtesadonline.com/x8Ypm

«غگل»؛ عملکرد عالی سالانه و رشد فروش + روند حرکت سهم

به روز رسانی سهم:

از دید نموداری در گزارش پیشین انتظار داشتیم الگو به صورت کارکشن ایکس مثلث تمام شود ولی چون تایک اصلاح بازار زمانبر تر شد بخش Y از الگوی موج D دیامتریک اخیر که (B) را میسازد زمانبر تر شده و به صورت یک دیامتریک شکل گرفت. سپس رشد شارپی رخ داده که به نظر تاییدی بر پایان الگو است.

لذا می توان با رعایت حد حمایت محدوده 280-320 یک رشد میان مدت را تجربه کرد . مقاومت های مهم 500-517 می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha