۰ نفر

شرایط فروش فردا SX۵ اعلام شد–دی‌۹۹ +عکس

۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۵۶
کد خبر: 497011
شرایط فروش فردا SX۵ اعلام شد–دی‌۹۹ +عکس

پس از اتمام اولین ظرفیت فروش شرکت خودروسازی فردا ، دومین بخشنامه فروش فردا SX5 را اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، روز گذشته معاونت فروش و بازاریابی این شرکت در جمع خبرنگاران اعلام کرد که قرار است تا بزودی دومین طرح فروش فردا SX5 اعلام شود. محمدرضا آریان نژاد در خصوص برنامه های فروش این شرکت گفت: « در حال حاضر مجوزهای لازم برای فروش خودرو توسط خودروسازی فردا اخذ شده و از سویی تنها خودروهایی را به فروش می رسانیم که مجموعه قطعات منفصله آن در انبار شرکت برای تولید وجود داشته باشد. برای همین است که امروز ظرفیت های فروش را متناسب با تولید اعلام می کنیم و صرفاً تحویل ۶۰ روزه را برای مشتریانمان در نظر می گیریم. بدیهی است که با توجه به مجوزهای اخذ شده، امکان فروش فردا SX5 به صورت بلند مدت از چند ماه قبل برای ما فراهم بود. اما برای جلب اعتماد مشتریان از چنین اقداماتی در آغاز کار صرف نظر کردیم ».

حال پس از یک روز از اعلام این اخبار، این خودروساز دومین طرح فروش فردا SX5 را اعلام کرد. در این طرح خودروها با مدل ۱۴۰۰ به دست مشتریان می رسند و قیمت مصوب ۶۲۹ میلیون تومان برای فروش فردا SX5 در نظر گرفته شده است. همچنین تخفیف ۴۰ میلیون تومانی به مشتریان این طرح فروش نیز تعلق می گیرد و سود مشارکت هم ۱۸ درصد تعیین گردیده است.

8

فردا SX5 ؛ کراس اوور جدید بازار ایران

خودروسازی فردا که یکی از زیرمجموعه های هلدینگ GBG به حساب می آید (در این هلدینگ شرکت های خودرویی چون جیلران موتور، آسان موتور، اطلس خودرو و… فعال هستند) به تازگی دومین محصول کراس اوور خود را با نام فردا SX5 به بازار معرفی کرده است. این کراس اوور متوسط با داخلی سازی ۲۰ درصد به خط تولید این خودروساز آمده و فعلا مراحل تولید PPV (تولید آزمایشی) را پشت سر می گذارد.

فردا SX5 یک کراس‌‌اوور متوسط به‌حساب می‌آید که عرضه آن توسط شرکت خودروسازی فردا آغاز شده است. این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۲۳ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. پیشرانه SX5 از سری موتور ۴A92 کمپانی میتسوبیشی است که ساختار MIVEC در آن دیده می‌شود. توان این پیشرانه از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلوی این کراس‌اوور منتقل می‌شود. وجه تمایز SX5 و بسیاری از رقبا، داشتن نسل سوم جعبه‌دنده‌های CVT در ساختار فنی خود است که باعث می شود انتقال قدرت با سرعت و هوشمندی بیش‌تر به چرخ‌ها صورت پذیرد. این خودرو جرم خالص ۱۳۵۰ کیلوگرم را دارد.

SX5

SX5

فردا SX5 از جمله کراس‌اوورهای جدید بازار ایران بوده که به دو کیسه هوای SRS، ترمزهای دیسکی، سامانه ABS، EBD، BAS، سامانه کنترل پایداری ESP و پیشگیری از هرزگردی TCS، کنترل شروع حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل، سنسور پایش فشار باد تایرها، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، چراغ روزتاب، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، تریم داخلی چرم دورنگ، سانروف، تهویه الکتریکی، حالت رانندگی اسپرت و برفی جعبه‌دنده، تعویض دنده تیپ‌ترونیک و… مجهز است.