۰ نفر

نجات فرد سقوط کرده به دره 150متری پس از 4روز

۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۵۴
کد خبر: 377248
نجات فرد سقوط کرده به دره 150متری پس از 4روز

مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از نجات فرد میان‌سال از دره‌ای در روستای گرکین پس از چهار روز خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حمیدرضا ململی، مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: فرد میان‌سالی که در حال رانندگی با خودروی پراید خود بود به دره ۱۵۰ متری در روستای گرکین سقوط کرده و مصدوم شده بود؛ پس از چهار روز با حضور آتش‌نشانان قزوین و عملیات نفس‌گیر نجات پیدا کرد.
وی افزود: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ از سوی عوامل هلال‌احمر و نیاز به تجهیزات تخصصی آتش‌نشانی مبنی بر نجات فرد سقوط کرده در دره ۱۵۰ متری، تیم امدادونجات کوهستان ایستگاه‌های چهار و پنج با تجهیزات امدادی و نجات به محل حادثه اعزام شدند.
مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین تصریح کرد: فرد مصدوم چهار روز پیش در حین رانندگی به دره سقوط کرده بود که به دلیل صعب‌العبور بودن مسیر هیچ فردی متوجه این حادثه نشده بود.
ململی بیان کرد: این فرد در مدت چهار شبانه‌روز با خوردن آب که در خودرو داشت توانسته بود زنده بماند و بعدازاین مدت به‌رغم شکستگی‌هایی که در اعضاء بدن داشت توانسته بود با روشن کردن آتش رهگذران را متوجه حضور خود کند.
وی گفت: با تلاش آتش‌نشانان و استفاده از تجهیزات تخصصی فرد مصدوم از مرگ حتمی نجات یافت و جهت درمان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.