۰ نفر

بر اساس گزارش هیل؛

ترامپ روز مراسم تحلیف بایدن واشنگتن را ترک می‌کند

۲۶ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۱۷
کد خبر: 498358
ترامپ روز مراسم تحلیف بایدن واشنگتن را ترک می‌کند

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، یکی از مقامات کاخ سفید روز جمعه تأیید کرد که انتظار می‌رود ترامپ روز چهارشنبه پیش از آغاز مراسم تحلیف بایدن، دفتر خود را ترک می‌کند. ترامپ اعلام کرده در مراسم تحلیف بایدن شرکت نخواهد کرد و برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی کرده بودند که مستقیماً به «مارا لاگو» عمارت شخصی خود در ایالت فلوریدا می‌رود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز برگزاری مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب این کشور، کاخ سفید را ترک می‌کند.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، یکی از مقامات کاخ سفید روز جمعه تأیید کرد که انتظار می‌رود ترامپ روز چهارشنبه پیش از آغاز مراسم تحلیف بایدن، دفتر خود را ترک می‌کند.

ترامپ اعلام کرده در مراسم تحلیف بایدن شرکت نخواهد کرد و برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی کرده بودند که مستقیماً به «مارا لاگو» عمارت شخصی خود در ایالت فلوریدا می‌رود.

با این حال خبرگزاری «رویترز» نوشته، ترامپ صبح چهارشنبه به یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در مریلند سفر می‌کند تا در یک مراسم نظامی حضور یابد.

روز گذشته، تصاویری از ترک کاخ سفید توسط «پیتر ناوارو» مشاور اقتصادی کاخ سفید منتشر شد. ناوارو حین خروج از کاخ سفید تابلوی عکسی از دیدار تیم ترامپ و «شی جین‌پینگ» رئیس جمهور چین را در دست داشت.

در این تصاویر، همسر «مارک میدوز» رئیس کارکنان کاخ سفید نیز دیده می‌شود که وسایل شخصی او از جمله یک قرقاول خشک شده را در دست داشته و در حال خروج از این ساختمان است.

از دیگر اشیای جالبی که حین خارج شدن از کاخ سفید مشاهده شده، می‌توان به یک سردیس «آبراهام لینکلن» اشاره کرد که قرار است به موزه منتقل شود.

13991026000702_Test_NewPhotoFree

 

13991026000706_Test_NewPhotoFree