۰ نفر

جاماندگان کمک معیشتی چطور اعتراض کنند؟

۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱
کد خبر: 396888
جاماندگان کمک معیشتی چطور اعتراض کنند؟

کسانی که بسته معیشتی را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند و درخواست آنها از سوی وزارت رفاه پیگیری می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، با پرداخت سومین مرحله از کمک معیشتی خانوار ۶۰ میلیون نفر ایرانی کمک معیشتی خانوار را دریافت کردند. کسانی که بسته معیشتی را دریافت نکرده‌اند و جزو ۶۰ میلیون نفر نبوده‌اند، می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند و درخواست آنها از سوی وزارت رفاه پیگیری می‌شود.

جاماندگان کمک معیشتی چطور اعتراض کنند؟

کلیه سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول حمایت معیشتی نشده اند  لیکن خود را واجد شرایط می دانند می توانند  یکشنبه سوم آذرماه به عدم پرداخت کمک معیشتی اعتراض کنند.

جاماندگان کمک معیشتی چگونه می‌توانند اعتراض کنند؟

بنا بر اعلام وزارت رفاه خانوارهایی که حمایت معیشتی دریافت نکردند و خود را مشمول دریافت آن می‌دانند از ۸ صبح یکشنبه سوم آذر با شماره گیری کد اعتراض به جاماندن از کمک معیتشی #۶۳۶۹* تقاضای خود را برای دریافت کمک معیشتی خانوار اعلام کنند.

هر خانواده چقدر کمک معیشتی می‌گیرد؟

 در طرح کمک معیشتی، سهم خانوار یک ۵۵ نفره هزار تومان، خانوار دو نفره ۱۰۳ هزار تومان است. خانوار سه نفره در طرح کمک معیشتی خانوار ۱۳۸ هزار تومان و خانوار چهار نفره ۱۷۲ هزارتومان یارانه می‌گیرند. همچنین مبلغ پرداختی در طرح کمک معیشتی خانوار برای خانوارهای پنج نفره و بیشتر نیز ۲۰۵ هزار تومان است.