۰ نفر

واعظی: دو نفر برای سخنگویی دولت معرفی شده‌اند

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶
کد خبر: 348817
واعظی: دو نفر برای سخنگویی دولت معرفی شده‌اند

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: هفته گذشته در جلسه ای با آقای رئیس جمهور صحبت هایی انجام شد و در نهایت دو نفر برای سخنگویی دولت معرفی شده اند که به زودی نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت با اشاره به نبود سخنگوی دولت اظهار کرد: هفته گذشته در جلسه ای با آقای رئیس جمهور صحبت هایی انجام شد و در نهایت دو نفر برای سخنگویی دولت معرفی شده‌اند که به زودی نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

واعظی اظهار کرد: در جلسه امروز هیأت دولت مهم ترین بحثی که مطرح شد، در ارتباط با خباثت روز دوشنبه آمریکا بود. از آنجا که آمریکا در روز دوشنبه اعلام کرد که مانع فروش نفت ایران می شود، ما در جلسه هیأت دولت امروز به این مسائل پرداختیم.

وی ادامه داد: ما در اعتبارات سال 98 پیش بینی هایی کرده بودیم که اگر با برخی از محدودیت ها مواجه شویم، کشور را به خوبی اداره کنیم. طبعا اعلام کاخ سفید و وزیر خارجه، محدودیت هایی را برای ایران از نظر اقتصادی به وجود می آورد. البته این امر بیشتر یک جنگ روانی است و آمریکا بیشتر از تأثیر اقدام،‌به دنبال تبلیغات گسترده و جنگ روانی است.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد:‌ خودشبخانه از روز دوشنبه شاهد این هستیم که اطلاع رسانی خوب از سوی صداوسیما در راستای آگاهی مردم انجام شده و مردم این موضوع را جدی نگرفته اند. همچنین این اقدام اخیر تأثیر آنچنانی در بازار ارز و دیگر بخش ها نداشته است. در جلسه امروز هیأت دولت صحبت هایی شد که چگونه با این مقوله در داخل و خارج برخورد کنیم.

وی بیان کرد:‌ قوای سه گانه و نهادهای مختلف باید دست به دست هم دهیم و با اطلاع رسانی درست به مردم تلاش کنیم تا در مقابل فشار آمریکا ایستادگی کنیم.

واعظی اظهار کرد: این آخرین تلاش های آمریکاست و در یک سال گذشته هر آنچه که در توان داشته را انجام داده است. این اقدامات تأثیری در کشور ندارد. حتی آمریکا بر این تصور بود که اگر سپاه را در لیست تروریست قرار دهد، اتفاق بزرگی است که در واقعیت اینطور نشد. حتی سیل اخیر و علی رغم تبلیغات منفی آمریکا، این امرسبب همبستگی و وحدت مردم شد.

وی افزود: تردیدی ندارم که اقدام روز دوشنبه آمریکا سبب همبستگی در کشور خواهد شد و مردم مطمئن باشند که ما برنامه ریزی کرده ایم و دولت، همه قوای سه گانه و نهادها زیر زعامت مقام معظم رهبری قطعا امور را پیش می بریم.