۰ نفر

۵ هتل لوکس تهران

۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰
کد خبر: 638812
۵ هتل لوکس تهران

برای یک اقامت آرام در شهر شلوغ و پررفت‌وآمد تهران، هیچ جا بهتر از هتل‌های لوکس نیست. شما با اقامت در این هتل‌ها می‌توانید یک خاطره‌ی رویایی از تهران را با خودتان به خانه ببرید. اقامت در این هتل‌های لاکچری باعث می‌شود که فکر کنید به یک سفر خارجی رفته‌اید و امکانات لوکس و فوق‌العاده‌ی هتل‌های خارجی را تجربه می‌کنید. پس خوب است با ۵ هتل لوکس تهران آشنا شوید و خود را برای یک اقامت بی‌نظیر در سفر به تهران آماده کنید.

هتل اسپیناس پالاس لوکس‌ترین هتل تهران

این هتل یکی از جدیدترین هتل‌‌های تهران است که در سال 1394 در یکی از لوکس‌ترین مناطق تهران یعنی سعادت آباد، روی یک تپه ساخته شده است. هتل 5 ستاره‌ی اسپیناس پالاس دارای 20 طبقه و 400 واحد اقامتی است. هتل اسپیناس که نام خود را از کوهی در شمال کشور گرفته است، دارای اتاق‌های متنوعی است که همه‌ی آنها پنجره‌های بزرگ نورگیر دارند. برخی از این اتاق‌ها رو به شهر و برخی دیگر رو به کوه هستند و هر دو طرف چشم‌انداز زیبایی را دارند.

شما از هتل اسپیناس پالاس می‌توانید به راحتی به شهرک غرب و قسمت‌های شمال غربی تهران رفت‌وآمد کنید. هم‌چنین از آنجایی که این هتل در شمال تهران واقع است، دسترسی به مناطق شمالی شهر نیز تقریباً آسان است. هر اتاق و سوئیت هتل دارای سیستم  تلویزیون درون‌هتلی، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، چای‌ساز، مینی‌بار غیررایگان، سیستم تهویه‌ی هوای چیلر، حمام مجهز با وسایل بهداشتی، دمپایی، سشوار، حوله، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، میز و صندلی و اینترنت رایگان و نامحدود است. هتل اسپیناس پالاس دارای چند رستوران بین‌المللی است و مرکز خرید، آرایشگاه، سالن تنیس و سالن ماساژ نیز دارد.

آیا فرودگاه امام خمینی هتل دارد؟

شاید در ابتدا عجیب به نظر بیاید که چرا فرودگاه باید هتل داشته باشد؟ اما این اصلاً عجیب نیست زیرا هتل‌های فرودگاهی برای مسافران پروازهای ترانزیت بسیار ضروری و لازم است. تصور کنید که شما در فرودگاه امام خمینی که در کیلومتر 30 آزادراه تهران قم قرار دارد، از هواپیما پیاده می‌شوید، چند ساعت توقف داشته و سپس دوباره سوار هواپیما و ادامه‌ی سفر خود می‌شوید. در اینجا باید چند ساعت استراحت کنید و هیچ جا بهتر از یک هتل لوکس پنج ستاره نیست. شما می‌توانید به هنگام خرید بلیط از فلایتیو، برای رزرو اتاق مناسب خود از هتل رکسان در فرودگاه امام خمینی اقدام کنید. برای این کار کلمه‌ی فلایتیو یا flightio را در گوگل تایپ کرده و وارد سایت شوید.

اما در مورد هتل رکسان خوب است بدانید که نام قدیم آن نووتل بوده و اولین هتل‌ فرودگاهی کشور است. هتل رکسان در یک ساختمان ۱۱ طبقه واقع شده و ۲۹۶ اتاق دارد. شما می‌توانید برای چند ساعت از 1 تا 6 ساعت اتاق اجاره کنید و به این ترتیب به راحتی استراحت کرده و همزمان از امکانات هتل نظیر استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و اتاق ماساژ استفاده کنید.

هتل تهران

بلوار کشاورز هم یک هتل اسپیناس دارد

علاوه بر هتل اسپیناس پالاس واقع در سعادت آباد، یک هتل اسپیناس دیگر نیز در تهران وجود دارد که از آن یکی قدیمی‌تر است و با وجود این که پنج ستاره دارد و بسیار شیک است، برای مسافران مرکز شهر مناسب است. این هتل در بلوار زیبای کشاورز و در نزدیکی خیابان‌های ولیعصر، فلسطین، کارگر، کریمخان و انقلاب قرار دارد و مناسب مسافران خوش‌سلیقه‌ای است که در این بخش‌های شهر کار دارند. هتل اسپیناس بلوار در سال 1389 افتتاح شده است و 274 اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. اگر در هتل اسپیناس بلوار اقامت کنید، می‌توانید حسابی از خوراکی‌های خوشمزه‌ای که در بلوار کشاورز و خیابان ولیعصر در انواع اقسام رستوران و اغذیه‌فروشی وجود دارد، لذت ببرید. شما هم‌چنین می‌توانید برای خرید و بازدید از موزه‌های اطراف با صرف مسافت کمی و حتی پیاده بروید.

هتل اسپیناس بلوار دارای یک رستوران بین‌المللی است که غذاهای خوشمزه و متنوع دارد. امکانات تفریحی، رفاهی و ورزشی هتل نیز جذاب و زیاد بوده و هتل دارای سالن بدنسازی، ماساژ، استخر و سونا است. بعضی از اتاق‌های هتل اسپیناس بلوار رو به بلوار هستند اما همگی دارای تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، مینی‌بار، وسایل بهداشتی حمام و رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، دراور، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق، به همراه میز و صندلی هستند.

هتل پارسیان استقلال بزرگ‌ترین هتل تهران

هتل پارسیان استقلال بزرگ‌ترین هتل تهران و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های لوکس این شهر است. این هتل که پیش از انقلاب ساخته شده و نامش در آن زمان رویال هیلتون بوده است، دو برج دارد: برج‌های  15 طبقه‌ی غربی و شرقی که برج شرقی به طور کامل بازسازی شده است. هتل پارسیان استقلال 552 اتاق و سوئیت دارد و اتاق‌های آن تمام امکانات یک هتل پنج ستاره‌ی مدرن را دارند. بخشی از امکانات اتاق‌های هتل عبارتند از: اینترنت رایگان و البته محدود در اتاق، بالکن، مینی‌بار غیررایگان، سرویس بهداشتی فرنگی،دوش حمام، وسایل بهداشتی و دمپایی، به همراه سشوار و حوله، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، سرمایش و گرمایش مرکزی.

شما می‌توانید در رستوران هتل پارسیان استقلال غذای خوشمزه‌ای نوش جان کنید و در کافه‌ی آن از سفر خود لذت ببرید. هتل هم‌چنین دارای یک مجموعه‎ی ورزشی جذاب استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، زمین تنیس و فروشگاه‌هایی برای خرید نیز است. این هتل در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر قرار دارد و دسترسی آن به شمال شهر بسیار آسان است.

هتل لوکس

مرکز شهر کجا هتل برویم؟

اگر نیاز دارید که در مرکز تهران اقامت داشته باشید، می‌توانید در هتل پرشین پلازا مستقر شوید. این هتل که تازه‌سازترین و جدیدترین هتل شهر تهران به شمار می‌آید، دارای 16 طبقه و 99 اتاق است. هتل پرشین پلازا در خیابان شهید بهشتی یا عباس‌آباد سابق قرار دارد و در سال 1397 افتتاح شده است. هتل دارای اتاق‌های شیک و دلباز است و در رستوران آن غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود سرو می‌شود. هتل پرشین پلازا  یک کافه‌ی دنج و جذاب نیز دارد که می‌تواند اوقات فراغت شما را به همراه یک قهوه‌ی عالی پر کند. این هتل هم‌چنین دارای سالن همایش و کنفرانس، تالار پذیرایی، سالن بدنسازی، استخر و سونا، و سالن بیلیارد است.

این مطلب رپرتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.