۰ نفر

بهترین آموزش ارز دیجیتال را کجا و چگونه تجربه نماییم ؟

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۲۷
کد خبر: 526900
بهترین آموزش ارز دیجیتال را کجا و چگونه تجربه نماییم ؟

آموزش ارز دیجیتال اولین گام برای آغاز سرمایه گذاری در ارز های دیجیتالی است و روش های گوناگونی جهت آموزش ارز دیجیتال وجود دارد اعم از خوتندن مقاله ، کتاب ، شرکت در یک دوره آموزشی و ...

چنان چه برای آغاز آموزش ارز دیجیتال قصد شرکت در یک دوره آموزش ارز دیجیتال را دارید ، دوره آموزش ارز دیجیتال حاجی علی یک از گزینه های پیش رو برای شماست .

دوره آموزش ارز دیجیتال مهدیار حاجی علی یکی از گرینه های مطلوب برای شروع آموزش ارز  دیجیتال است به گونه ای که در آن مطالب مقدماتی تا پیشرفته از صفر تا صد آموزش داده خواهد شد و هر دو هغته یکبار یک کد جدید از دوره ایشان در مجموعه کانون بورس شروع می شود . این دوره هم بصورت حضوری و هم بصورت پکیج آموزشی (پکیج آموزشی ضبط شده از دوره حضوری می باشد) ارایه می گردد.

طول این دوره آموزشی 51 ساعت می باشد .برای دیده جرییات بیشتر دور مورد دوره ،اولین کد پیش رو ،هزینه دوره بزرگان ارز دیجیتال و ... می توانید به وب سایت کانون بورس قسمت دوره جامع بزرگان ارز دیجیتال مراجعه نمایید.

471fe0ef-1e7e-43f5-8aef-b8117d22b5fe

شاید شما هم اسم ارزهای دیجیتالی را شنیده اید که این روزها بسیار سر زبان ها افتاده است و تقریبا همه جا صحبت از سرمایه گذاری در این حوزه است . ارزهای دیجیتالی نوع خاصی از پول هستند که ماهیت فیزیکی ندارند و کاملا غیر متمرکز هستند یعنی هیچ نهاد یا سازمانی روی آنها نظارت ندارند که این موضوع یکی از بزرگترین ویژگی های ازرهای دیجیتالی است که شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه ای پول دیجیتال را به شخص دیگری انتقال داده و یا حتی دریافت کنید .

ارزهای دیجیتالی امروز به یکی از محبوب ترین گزینه های سرمایه گذری تبدیل شده است با یک نگاه به نوسانات قیمتی در ارزهای دیجیتالی در یک سال گذشته متوجه خواهید شد دلیل این همه محبوبیت در این حوزه چیست سود بسیار بالا و جذابیت های ارزهای دیجیتالی هر شخصی را وسوسه می کند تا پا در این عرصه نهاده و در ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کند . اگر شما نیز تصمیم به سرمایه گذاری در این حوزه گرفته اید باید قطعا  قبل از سرمایه گذاری کاملا با این بازار و نحوه سرمایه گذاری در آن آشنا شوید .

اولین فدم برای سرمایه گذاری آشنایی با تمام مفاهیم ابتدایی و اولیه خواهد بود . هر سرمایه گذاری نیاز به یک آشنایی اولیه از حوزه سرمایه گذاری دارد پس قطعا برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی باید با تمام مفاهیم پایه ای و نحوه کارکرد این ارزها آشنا شوید ضمنا با توجه به ماهیت ارزهای دیجیتالی و قیمت گذاری بر اساس عرضه و تقاضا ضروری است تا با مفاهیم پایه ای بازارهای مالی نیز آشنا شوید

 اما با توجه به وجود مفاهیم بسیار زیاد و پیچیده در حوزه ارزهای دیجیتال قدم اول می تواند زمان زیادی را از شما بگیرد و مراجعه به یک استاد آموزش بیت کوین و ارز دیجیتال برداشتن این قدم را برای شما آسان تر و مطمئن تر می کند .

از آنجایی که ارز دیجیتال مانند پول فیزیکی به عنوان یک دارایی محسوب می شود . شما اگر پول فیزیکی داشته باشید با خیالی آسوده و با امنیت بالا آنها را دربانک های مختلف نگهداری میکنید . اما ارزهای دیجیتالی خود را به عنوان یک دارایی  چگونه باید نگهداری و مراقبت کنیم . ارزهای دیجیتالی را در کیف پول های مخصوص نگهداری میکنند این کیف پول ها به دو صورت نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارند که با هم متفاوت هستند و بعضی از ارزهای دیجیتالی کیف پول های مخصوص به خود را دارند در واقع شما پس از خرید ارزهای دیجیتالی آنها را به کیف پول خود انتقال داده و نگهداری میکنید .

یک سرمایه گذار برای بالا بردن امنیت سرمایه گذاری باید به صورت کامل با کبف پول ها و انواع آنها آشنا باشد و نسبت به نوع سرمایه گذاری کیف پول مخصوص به آن سرمایه گذاری را انتخاب کنید در واقع یکی از مهمترین مراحل در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتالی انتخاب کیف پولی امن برای نگهداری این ارزها می باشد .

اگر شما با موارد پایه ای بازار ارزهای دیجیتالی آشنا شده اید و نسبت به نوع سرمایه گذاری کیف پول مخصوص به خود را نیز انتخاب کرده اید سوالی که پیش خواهد آمد این است چگونه و از کجا ارز دیجیتالی بخریم ؟

 خرید و فروش ارزهای دیجیتال به روش های  مختلفی از جمله معاملات شخصی و به صورت رو در رو، خرید از اشخاص  و سازمان های معتبر و صرافی‌ها انجام می‌شود. یکی از روش ها خرید و فروش از طریق  صرافی های انلاین داخلی و خارجی به شمار می رود که شما در این روش کافی است وارد سایت صرافی ها شوید ثبت نام کرده و نسبت به خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود اقدام کنید اما باید دقت کنید تمام این صرافی ها امن نیستند و امکان دارد سرمایه شما بلوکه شده و یا حتی از بین برود یک سرمایه گذار باید کاملا با روش های خرید و فروش ارزهای دیجیتالی آشنا باشد و بهترین روش را برای خرید و فروش انتخاب کند.

اکنون به مرحله ای رسیدیم که با بازار ارزهای دیجیتالی , انواع کیف پول و نحوه خرید و فروش در این بازار آشنا هستیم اما بازهم سوالی که پیش خواهد آمد این است که در بین این همه ارز دیجیتال کدام یک را بخریم بیت کوین بخریم یا اتریم ؟ ریپل بخریم یا دوج کوین ؟ یا اصلا یک سبد از ارزهای دیجیتالی مختلف خریداری کنیم ؟ اگر ارز دیجیتالی خریدیم تا کی نگه داریم و زمان فروش آنها کی خواهد بود ؟ و تمام سوال هایی از این دست که یک سرمایه گذار با آنها روبرو است .

پس  قدم بعدی در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتالی دانش تحلیل گری است . روش های تحلیل گری مختلفی در دنیا وجود دارد که شما با استفاده از این روش ها می توانید ارزهای دیجیتالی ارزنده و سود ده را شناسایی کرده و در محدوده های مناسب اقدام به خرید و فروش آنها کنید ضمنا یک سرمایه گذار با توجه به ماهیت بازار ارزهای دیجیتالی علاوه بر آشنا بودن با دانش تحلیل گری باید با استفاده از دانش مدیریت ریسک و سرمایه بتواند ریسک های منفی را کنترل کند چون بدون مدیریت سرمایه کافی است فقط یک اشتباه کنید تا تمام سرمایه ای که کسب کردید از بین برود .

اکنون پس از آموزش تمام مواردی که توضیح داده شده می توانید سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را شروع کنید اما بزرگترین مشکل عدم تجربه کافی در این حوزه خواهد بود که باعث می شود همیشه احساس نیاز به یک مشاور حرفه ای  کنار خودتان را  حس کنید . یک سرمایه گذار در ابتدای مسیر همیشه باید از تجربیات افراد حرفه ای در این حوزه استفاده کند . موفقیت یک سرمایه گذار طی کردن این مسیر به صورت گام به گام خواهد بود

همانطور که متوجه شدید  موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال بدون آموزش محال است اکنون دو روش برای آموزش وجود دارد روش اول مطالعه کتاب ها , مقاله ها , سایت ها و دیگر منابع آموزشی در این حوزه است که از معایب این روش عدم اطمینان از استاندارد بودن منابع و دوم زمان بر بودن است و پراکندگی منابع و مطالب است

 اما برای اطمینان از  یک آموزش استاندارد در یک زمان معقول میتوان دوره های آموزشی که توسط موسسات آموزشی برگزار می شود را انتخاب کرد . با یک جستجو در اینترنت متوجه خواهید شد که دوره های آموزشی مختلفی در این حوزه برگزار می شود  یکی از بهترین دوره های آموزشی , دوره آموزش ارز دیجیتال مهدیار حاجی علی که توسط موسسه کانون بورس به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود است . 

این دوره آموزشی با مفاهیم  ابتدایی و اولیه ارز دیجیتال شروع شده و در نهایت تا پلن های معاملاتی در این حوزه ادامه دارد به نحوی که صفر تا صد سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی آموزش داده می شود . در حین دوره تمام مفاهیم به صورت عملی در یک فضای کارگاهی توسط دانشجویان زیر نظر اساتید دوره پیاده سازی می گردد که به اینصورت دانشجویان می توانند از تجربیات عملی اساتید نیز بهره ببرند . اما یکی از مهمترین ویژگی های این دوره آموزشی خدمات پشتیبانی این دوره در حین دوره و پس از اتمام دوره است به این صورت که دانشجوها می توانند در حین دوره و حتی پس از اتمام دوره درباره تمام موارد و موضوعات مربوط به ارزهای دیجیتالی از اساتید دوره به صورت حضوری و مجازی مشاوره بگیرند .

034ceafb-d4a8-4569-bbdc-11acce716572