۰ نفر

سهامداران سایپا بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۱۴)

خروج پنج میلیارد و ۳۶۰میلیون تومانی حقیقی ها از خساپا

۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷
کد خبر: 559444
خروج پنج میلیارد و ۳۶۰میلیون تومانی حقیقی ها از خساپا

در معاملات بورس امروز سایپا با رشد یک و نیم درصدی قیمت ۲,۰۸۸ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم از رقم ۱۲۵میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «خساپا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سایپا با رشد یک و نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۰۷۴ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۶۱۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۰۸۸ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خساپا حقیقی‌ها پنج میلیارد و ۳۶۰میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۰۱هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از سه میلیون و ۸۲۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۹۲هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از سه میلیون و ۲۶۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز خساپا از رقم ۱۲۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۹درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و ۱۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۵۷۲میلیون برگه سهم (۹۴درصد) را اشخاص حقیقی و ۳۹میلیون برگه سهم (۶درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

خساپا برای سومین روز متوالی سبزپوش ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدخساپا