۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از تورهای داخلی؛

سه روز سفر به کرمان چقدر خرج دارد؟ / قیمت تور سه روزه تهران به کرمان در بهمن ماه + جدول

۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۴۹
کد خبر: 822629
سه روز سفر به کرمان چقدر خرج دارد؟ / قیمت تور سه روزه تهران به کرمان در بهمن ماه + جدول

بررسی قیمت‌های تور سه روزه کرمان را در این گزارش بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، اگر به فکر مقصدی برای سفر رفتن هستید، یکی از پیشنهادهای ما به شما سفر به کرمان است. استان کرمان جاذبه‌ها و مکان‌های تاریخی و دیدنی زیادی دارد. در این مطلب علاوه‌بر بررسی قیمت تورهای ارزن‌قیمت کرمان، برخی از مکان‌های دیدنی در این استان را معرفی می‌کنیم.

باغ شاهزاده ماهان

شازده ماهان باغی سرسبز و دل‌نواز در دل کویر و از جاهای دیدنی کرمان است و یکی از ۹ باغ ایرانی و مشهور جهان به شمار می‌رود که در سال ۱۳۹۰ به‌همراه باغ پاسارگاد شیراز به‌عنوان مادر باغ‌های ایرانی، باغ ارم شیراز، باغ چهل ستون اصفهان، باغ فین کاشان، باغ ماهان کرمان، باغ اکبریه بیرجند، باغ دولت آباد یزد، باغ پهلوان پور مهریز یزد و باغ عباس‌آباد بهشهر در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است.
باغ شاهزاده ماهان یکی از باغ‌های ایرانی ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است

این باغ تاریخی و سرسبز از دوره قاجار به یادگار باقی‌مانده و فرمان ساخت آن توسط محمدحسن خان، سردار ایروانی و حاکم وقت کرمان صادر شده و سپس در زمان حاکم بعدی، عبدالحمید میزرا ناصرالدوله، بین سال‌های ۱۲۹۸ – ۱۳۰۹ هجری قمری بناهایی به آن اضافه و تکمیل شده است.

حمام گنجعلی خان (موزه مردم شناسی کرمان)

حمام گنجعلی خان یکی از از یادگاری‌های دوره صفویه است. این حمام بخشی از مجموعه گنجعلی خان محسوب می‌شود که به‌واسطه معماری و تزیینات، شهرت خاصی در میان گردشگران دارد. حمام در سال ۱۳۴۷ هجری شمسی مورد مرمت قرار گرفت و پس از آن به‌عنوان موزه مردم‌شناسی آغاز به کار کرد. مجسمه‌های مومی در جاهای مختلف حمام وجود دارد که افرادی از طبقات مختلف جامعه در دوران قدیم را نشان می‌دهند. حمام تاریخی گنجعلی خان در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

بازار کرمان

بازار کرمان یا بازار بزرگ کرمان جزو آثار ملی ایران و از جاهای دیدنی کرمان است که از میدان ارگ شروع و به میدان مشتاقیه ختم می‌شود؛ به همین دلیل به‌عنوان طولانی‌ترین راسته بازار ایران به حساب می‌آید. این بازار عمدتا پس از سده هشتم هجری قمری ساخته شده و در نتیجه هر بخش از آن در زمان یکی از مقامات شهر احداث شده و ویژگی‌های خاصی از هر دوره را در خود جای داده است. برخی از ویژگی‌های بازار کرمان در میان بازارهای ایران منحصربه‌فرد است؛ مانند وجود بلندترین بادگیر کرمان در بازار که شهرت جهانی دارد. مجموعه ‏‌بناهای اطراف بازار کرمان از دوره صفویه به بعد همگی در ارتباط با بازار ایجاد شده‌اند. این بازار، محل خوبی برای خرید سوغات و صنایع دستی کرمان است.

آتشکده زرتشتیان کرمان (موزه مردم شناسی زرتشتیان)

آتشکده‌های بسیاری در ایران ساخته شده‌اند که برخی از آن‌ها همچنان پابرجا هستند؛ از جمله آتشکده زرتشتیان کرمان که آخرین آتشکده این استان به حساب می‌آید. آتشکده و موزه مردم‌شناسی زرتشتیان بدون هیچ رقیبی تنها موزه مردم‌شناسی جامعه زرتشتیان جهان محسوب می‌شود که بسیار دیدنی و پر مخاطب است. این تنها مزیت آتشکده نیست و زمانی که برای دیدن این مکان می‌روید، به شهادت موبدان و تاریخ‌نویسان، آتشی که در آتش‌دان کهن آن وجود دارد، همان آتش مقدس و پاک چند هزار ساله‌ای است که از معبد ورهرام هندوستان به ایران منتقل شده است.

مکان‌هایی که ذکر شد تنها چهار مورد از جاذبه‌های گردشگری کرمان بود و قطعا جاهای دیدنی زیادی در این استان برای گردشگران وجود دارد.

قیمت تورهای هوایی کرمان

تورهای کرمان با قیمت‌های متفاوتی وجود دارد. تور کرمان با اقامت در هتل ۲ ستاره اخوان بابت هر نفر در اتاق دو تخته ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان هزینه دارد. همچنین برای هر نفر در اتاق سه تخته این هزینه به ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تقلیل می‌یابد.

اقامت در هتل سه ستاره گواشیر، به ازای هر نفر در اتاق یک تخته ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت اقامت در هتل ۴ ستاره جهانگردی کرمان نیز به ازای هر نفر در اتاق دو تخته ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و هر نفر در اتاق سه تخته ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.*

قیمت تور سه روزه کرمان (بهمن ۱۴۰۲)
هتل درجه ستاره / مدت اقامت سه روز قیمت / تومان (به ازای هر نفر)
هتل اخوان ۲ ستاره  ۲.۷۵۰.۰۰۰ / هر نفر در اتاق دو تخته
هتل گواشیر  ۳ ستاره ۲.۶۰۰.۰۰۰ / هر نفر در اتاق دو تخته
هتل پویا  ۳ ستاره ۳.۰۰۰.۰۰۰ / هر نفر در اتاق سه تخته
هتل جهانگردی  ۴ ستاره  ۳.۶۵۰.۰۰۰ / هر نفر در اتاق سه تخته
هتل پارس ۵ ستاره  ۴.۱۵۰.۰۰۰ / هر نفر در اتاق دو تخته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha