۰ نفر

سمنانی‌ها بخوانند

۵ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۰۵
کد خبر: 832339
سمنانی‌ها بخوانند

نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از فردا یکشنبه روند افزایشی دمای هوا را در اقصی نقاط استان سمنان خواهیم داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که همزمان با نخستین یکشنبه سال ۱۴۰۳، شاهد جوی آرام و افزایش دما در اکثر نقاط استان سمنان خواهیم بود. اداره کل هواشناسی استان سمنان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، دمای هوا در طول این هفته به تدریج گرم‌تر خواهد شد.

هوا در مرکز استان سمنان رو به گرمی خواهد گذاشت و دیگر نقاط استان هم شرایط مشابهی دارند. بیشینه و کمینه دمای هوای سمنان برای فردا ۲۳ و ۱۴ درجه بالای صفر گزارش شده که سه درجه گرم‌تر از امروز، شنبه چهارم فروردین ماه است.

پیش بینی هواشناسی نشان می‌دهد که از روز دوشنبه سامانه کم فشار بارشی وارد استان سمنان شده و در نقاط مختلفی از استان به ویژه مناطق شمالی، شاهد بارش باران خواهیم بود در نتیجه روند افزایشی دمای هوا تنها ۲۴ ساعت در استان دوام خواهد داشت.

در شاهرود روند مشابه است فردا شاهد افزایش دمای هوا به میزبان چهار درجه نسبت به امروز هستیم بیشینه و کمینه دمای هوای شاهرود برای روز یکشنبه ۲۲ و ۱۲ درجه بالای صفر اعلام شده است.

در شاهرود نیز برای روز دوشنبه بارش باران و افزایش ابر، پیش بینی شده و در دامغان هم افزایش دمای هوا رقم خواهد خورد. بیشینه و کمینه دمای هوای امروز دامغان ۲۱ و ۱۰ درجه بالای صفر است اما فردا این شاخص به ۲۴ و ۱۳ درجه بالای صفر افزایش پیدا می‌کند.

در مرکز دیار صد دروازه نیز برای روز دوشنبه شاهد بارش باران خواهیم بود شرایطی که در گرمسار نیز مشابه آن را شاهد هستیم بیشینه و کمینه دمای هوای گرمسار برای فردا ۲۴ و ۱۶ درجه بالای صفر اعلام شده و جوی پایدار در این منطقه حاکم خواهد بود.

در نهایت باید گفت فردا پنجم فروردین ماه اقصی نقاط استان سمنان با جوی آرام روبرو خواهد بود اما روز دوشنبه شاهد بارش باران و رگبار پراکنده هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha