۱ نفر

بهترین کابل شارژر برای گوشی‌های اندرویدی کدام است

۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 829410
بهترین کابل شارژر برای گوشی‌های اندرویدی کدام است

انتخاب بهترین کابل شارژر موبایل کار زیاد سختی نیست. تنوع بسیار زیاد محصولات جانبی موبایل باعث می‌شود که کاربران بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند و متناسب با نیاز و سلیقه خود تصمیم بگیرند. بهترین کابل شارژرها اغلب برای تایپ سی در نظر گرفته شده و اندازه حدود 1 متری دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کاماپرس، در این بهترین کابل شارژرهای مناسب برای گوشی‌های اندرویدی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

کابل شارژر USB به Type-C هیسکا مدل LX۴۰۵

بهترین کابل شارژر برای گوشی‌های اندرویدی کدام است

کابل شارژر هیسکا یکی از باکیفیت‌ترین کابل شارژرهای موجود در بازار بوده که طول آن ۱ متر است. این کابل برای گوشی‌های اندرویدی و سامسونگ انتخاب مناسبی بوده و قابلیت انتقال فایل را هم فراهم می‌کند. جنس این محصول با سطح چرمی ارائه شده و از این جهت عمر بیشتری دارد. علاوه بر آن، این کابل از فناوری شارژ سریع تا ۶۰  وات پشتیبانی کرده و یکی از بهترین کابل‌های فست شارژ موجود در بازار به حساب می‌آید.

بهترین کابل شارژر برای گوشی‌های اندرویدی کدام است

کابل شارژر USB به USB-A یوگرین US۲۸۴ مدل ۵۰۹۴۲

بهترین کابل شارژر برای گوشی‌های اندرویدی کدام است

این کابل شارژر سامسونگ علاوه بر امکان شارژ کردن، برای انتقال فایل نیز گزینه مناسبی به حساب می‌آید. این محصول دارای روکش کنفی بوده و طول عمر بالایی دارد. در این مدل اگر ولتاژ بیش از حدی وارد کابل شود، امکان کنترل آن وجود داشته و در این صورت آسیبی به گوشی کاربر نمی‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این محصول این است که می‌تواند اطلاعات را با سرعت ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه منتقل کند. این کابل در مقابل خم شدن مقاومت خوبی دارد و به عنوان کابلی فست شارژر قابل استفاده است.

کابل شارژر USB به USB-C و Micro USB یوگرین US۱۷۷ مدل ۳۰۸۷۵

بهترین کابل شارژر برای گوشی‌های اندرویدی کدام است

این محصول دارای دو کابل با خروجی متفاوت بوده و در آن امکان استفاده از سری USB Type-C و سری Micro USB وجود دارد. طول کابل این شارژر ۱ متر بوده و امکان انتقال اطلاعات را با سرعت ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه فراهم می‌کند. کانکتورهای استفاده شده در این محصول فلزی بوده و مقاومت بالایی نشان می‌دهند. علاوه بر آن کمتر دچار آسیب می‌شوند. ارزش خرید این محصول زیاد است.

کابل شارژر USB-A به USB-C بلکین مدل CAB۰۰۱bt۳M

این کابل با ۳ متر طول عرضه شده و از این جهت گزینه مناسبی برای کسانی که کابلی طولانی‌تر می‌خواهند به حساب می‌آید. استفاده از این محصول برای تمام دستگاه‌هایی که کابل سی دارند مناسب بوده و در آن جنس بسیار با کیفیتی برای رویه خارجی کابل در نظر گرفته شده است. بالاترین تحمل خم شدگی برای آن تخمین زده شده و از این جهت مورد تایید منتقدان قرار می‌گیرد. این محصول نیز امکان استفاده از فناوری شاژر سریع را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بهترین کابل شارژر برای گوشی‌های اندرویدی کدام است

کابل شارژر USB تسکو مدل TCA۱۹۴

این کابل شارژر یک متری برای برخی از گوشی‌های قدیمی که درگاه Micro USB دارند مناسب بوده و یکی از محصولات با کیفیت به حساب می‌آید که مانند اکثر کابل‌های بازار قابلیت انتقال اطلاعات را نیز دارد. این محصول جنس بدنه کتان داشته و طول عمر بالا با مقاومت مناسب ارائه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha