۰ نفر

جریمه در انتظار نامزدهای انتخاباتی برای تخلفات تبلیغات

۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴
کد خبر: 827202
جریمه در انتظار نامزدهای انتخاباتی برای تخلفات تبلیغات

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: تبلیغات انتخاباتی بر روی تابلوهای راهنمایی، اماکن عمومی و دیوارهای سطح شهر جرم محسوب می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، استان چهارمحال و بختیاری، اکبر ایازی با بیان اینکه انتخابات یکی از مظاهر ایجاد قدرت نرم برای جمهوری اسلامی است، گفت: تبلیغات انتخاباتی بر روی تابلوهای راهنمایی، اماکن عمومی و دیوارهای سطح شهر جرم محسوب می‌شود و این تخلفات درحال مستندسازی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به تخلفات تبلیغاتی نامزدها افزود: از قبل از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تاکنون چندین بار از رسانه های دیداری و نوشتاری و فضای مجازی عنوان شده است که نصب هرگونه پوستر تبلیغاتی بر روی تابلوهای راهنمایی و دیوارهای سطح شهر ممنوع و جرم محسوب می شود، اما متاسفانه شاهد تخلفات گسترده از سوی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آن‌ها در سطح شهر هستیم.

وی بابیان اینکه ۶۰ جایگاه ویژه از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد برای نصب پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر شهرکرد نصب شده است، اضافه کرد: داشتن شهری زیبا و تمیز از خواسته‌های به‌حق همه شهروندان است، لذا با نصب پوسترهای تبلیغاتی در محل‌های ممنوعه چهره‌ی شهر را مخدوش نکنیم.

ایازی ادامه داد: الصاق اعلامیه، بنر، عکس، پوستر و آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای منصوبه در معابر عمومی، دیوارهای اداری و غیراداری از مصادیق قانون‌شکنی و انحراف نامزدها از مسیر قانونی است.

وی گفت: در پایان انتخابات با همکاری دستگاه‌های نظارتی و قضایی تخلفات بررسی و جریمه‌های قانونی اعمال می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha