۱ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از قیمت تورهای داخلی؛

تور مسافرتی رشت چقدر قیمت دارد؟ + جدول

۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبر: 821518
تور مسافرتی رشت چقدر قیمت دارد؟ + جدول

در این مطلب به بررسی هزینه تور مسافرتی به رشت با هواپیما پرداخته‌ایم. اگر شما هم قصد سفر به رشت در بهمن‌ماه را دارید این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، شهر رشت در استان گیلان همواره یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در ایران بوده است. در تمام طول سال گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند و این شهر همیشه جزو گزینه‌های اول مسافران برای سفر به شمال کشور بوده است.

آب و هوای رشت و طبیعت بکری که دارد به همراه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری باعث شده تا مسافران زیادی از سراسر ایران و حتی از خارج کشور برای تفریح و تعطیلات به این شهر زیبا سفر کنند. اگر شما تصمیم گرفته‌اید تا سفری کوتاه به رشت داشته باشید، با ما همراه باشید تا هزینه تقریبی سفرتان، شامل بلیت قطار یا اتوبوس و هزینه اقامت در هتل‌های رشت را بررسی کنیم.

یکی از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی در رشت، عمارت شهرداری رشت است. حتما بارها در اینستاگرام و فضای مجازی تصویر میدان و عمارت سفید شهرداری رشت را دیده‌اید.

ساختمان سفید و زیبای کاخ شهرداری در شهر رشت یکی از جاذبه‌های زیبای این شهر و از چشم‌نوازترین عمارت‌های میدان شهرداری رشت است که توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند.

در حال حاضر از قدمت ساختمان شهرداری رشت حدود بیش از ۹۰ سال گذشته است و این بنا هنوز توانسته زیبایی خود را حفظ کند. برای ساکنان شهر رشت که هر روز از کنار این عمارت زیبا می‌گذرند، بنا کاملا عادی به نظر می‌رسد، اما برای کسانی که وارد شهر رشت می‌شوند یا از آن می‌گذرند، این بنا و تمامی ساختمان‌های میدان شهرداری چشم‌اندازی زیبا و رویایی دارند. کاخ شهرداری رشت در ۲۶ آذرماه سال ۱۳۵۶ با شماره ۱۵۱۶ ثبت آثار ملی شد. این بنا در زلزله رودبار و منجیل در سال ۱۳۶۹ آسیب دید و دچار ترک شد که بعد از آن بازسازی شد.

تور مسافرتی رشت چقدر قیمت دارد؟ + جدول

عمارت شهرداری رشت نماد شهر رشت و یکی از جاذبه‌های اصلی و چشم‌نواز شهر است که هنوز نیز گروه موزیک و ارکستر آن برقرار است و گردشگران شهر رشت می‌توانند از آن دیدن کنند.

یکی دیگر از جاهای دیدنی دیگر، «کتابخانه ملی رشت» است که در ورودی خیابان علم‌الهدی، جنب ساختمان شهرداری رشت قرار دارد. این مجموعه در سال ۱۳۱۳ کار خود را آغاز کرد و اکنون دارای ۱۵۰ هزار جلد کتاب چاپی و ۱۷۵۰ جلد کتاب خطی است.

علاوه‌بر این دو مکانی که ذکر شد، کافه‌ها، رستوران‌ها، بازارها و مکان‌های دیدنی دیگری در رشت وجود دارد که خاطره‌های زیبایی برایتان می‌سازد.

قیمت تور رشت هشتم بهمن ماه
اقامتگاه مدت اقامت قیمت (هرنفر/ تومان)
هتل خزر ماسال /  ۲ ستاره  ۳ شب ۵,۷۰۰,۰۰۰
هتل خزر ماسال /  ۲ ستاره  ۳ شب ۴,۸۰۰,۰۰۰
هتل پامچال / ۳ ستاره  ۳ شب ۷,۱۰۰,۰۰۰
تلارخانه بردبار / ۲ ستاره  ۳ شب ۵,۰۰۰,۰۰۰
هتل غدیر / ۲ ستاره
 ۳ شب
۳,۰۰۰,۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی ۲۲ IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    منه بازنشسته پول ندارم گوشت و مرغ برا زن و بچه هام بخرم اونوقت شما قیمت تور رشت رو میگید درست گفتن شکم سیر از گرسنه خبر نداره