۲ نفر

چرا هتل بین الحرمین شیراز را انتخاب کنیم؟

۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳
کد خبر: 819303
چرا هتل بین الحرمین شیراز را انتخاب کنیم؟

شیراز شهر عشق و هنر است و با همین زیبایی توانسته عاشقان سفر را از از دور و نزدیک به سمت خود بکشاند. این شهر به لحاظ تاریخی و فرهنگی بسیار غنی بوده و مهمان نوازی مردمانش زبان زد خاص و عام است. وجود بناهای تاریخی دوران زندیه و آرامگاه دو تن از بزرگان شعر و ادب فارسی در شیراز، این شهر را تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری کرده است.

جاذبه‌های گردشگری این شهر به قدری زیاد هستند که بازدید از آن‌ها بیش از یک روز طول کشیده و نیاز به اقامتگاه خواهید داشت. چنین اقامتگاهی باید نزدیک به آثار تاریخی این شهر باشد تا مسافران دسترسی راحت‌تری به آن داشته باشند. هتل بین الحرمین شیراز، یکی از اقامتگاه‌های این شهر با چنین ویژگی است. اما شاید برای شما سؤال باشد که چرا باید از بین مهمانسراهای متعدد این شهر، هتل بین‌الحرمین شیراز را برای اقامت انتخاب کنیم؟

چرا هتل بین الحرمین شیراز را انتخاب کنیم؟

معرفی هتل بین‌المللی شیراز

هتل بین‌المللی شیراز یکی از اقامتگاه‌های نوساز این شهر است که در سال ۱۳۹۷ ساخته شد. این هتل در زمینی به وسعت ۳۷۰۰ متر مربع احداث و زیربنایی بیش از ۷ هزار مترمربع دارد. ساختمان هتل دو طبقه بوده و از معماری سنتی ایرانی برای تزئین نمای بیرونی آن استفاده شده است. نام هتل برگرفته از خیابان بین الحرمین شیراز بوده که ساختمان این اقامتگاه در آن قرار گرفته است. این موقعیت مکانی باعث شده تا دسترسی مسافران به جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز راحت باشد.
 

در محوطه این هتل، یک حیاط باغ وجود دارد که روحی تازه به این اقامتگاه بخشیده است. در سرسبزی و زیبایی‌های این حیاط باغ، می‌توان نشانه‌هایی از فرهنگ اصیل و غنی ایل قشقایی فارس را مشاهده کرد. اما لذت حضور در این حیاط زمانی دو چندان خواهد شد که از چای و دمنوش‌های داغ و دیگر خوراکی‌های محلی موجود در محوطه استفاده کنید.

اتاق‌های هتل بین الحرمین شیراز

هتل بین الحرمین بر اساس استانداردهای تعریف شده در صنعت هتلداری، جزء مهمانسراهای سه ستاره است. اما انواع مختلفی از سوئیت و اتاق را می‌توان در این هتل رزرو کرد. در هر کدام از این اتاق‌ها، امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، دوش، صابون، خمیردندان، دمپایی، سشوار، اینترنت رایگان و نامحدود، میز و صندلی، تلفن، یخچال، دوش و مینی بار رایگان وجود دارد.

پنجره این اتاق‌ها رو به خیابان، کوه و حرم باز می‌شود که هر کدام در نوع خود زیباست. با رزرو هر کدام از اتاق‌های اتاق، صبحانه را هم می‌توانید در ساعت مشخص صرف کنید و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای آن نیست. اتاق‌های هتل مجهز به سیستم اعلام حریق بوده و نگرانی مسافران را از بابت آتش سوزی‌های احتمالی رفع کرده است. انواع مختلف اتاق در هتل بین الحرمین را می‌توان در چند نوع زیر دسته‌بندی کرد:

  • اتاق دو تخته برای یک نفر

  • اتاق دو تخته توئین: مناسب برای اقامت دو نفر با امکان اضافه کردن تخت اضافه (البته با پرداخت هزینه جداگانه)

  • اتاق دو تخته دبل: مخصوص اقامت دو نفر دوست یا سفرهای خانوادگی

  • اتاق کانکت چهار تخته: شامل یک تخت دابل و دو تخت سینگل برای اقامت چهار نفر

  • سوئیت یک خوابه دو تخته: دارای یک تخت دابل برای اقامت دو نفر و یک سالن مبله

چرا هتل بین الحرمین شیراز را انتخاب کنیم؟

امکانات هتل بین الحرمین

علاوه بر امکانات تعبیه شده در درون اتاق‌های هتل، یک سری امکانات عمومی هم برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. روم سرویس این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مسافران است. یا با مراجعه به مجموعه ماساژ هتل، می‌توانید خستگی یک روز پرمشغله را از تن به در کنید. مسافران برای سرو ناهار و شام هم می‌توانند از رستوران هتل استفاده کنند که ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد. در این رستوران انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود و حین غذا خوردن هم می‌توانید از برنامه‌های شاد این رستوران شامل تردستی و نقالی لذت ببرید.

سرویس خشکشویی، کافی شاپ، خدمات خانه داری، کپسول آتش نشانی، جعبه کمک‌های اولیه، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، رمپ، لباسشویی، فروشگاه صنایع دستی و سوغات از دیگر امکانات عمومی هتل بین الحرمین شیراز هستند. برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های رسمی، می‌توان از سالن اختصاصی هتل استفاده کرد که تا ۵۵۰ نفر ظرفیت دارد.

فاصله هتل بین الحرمین شیراز با جاذبه‌های گردشگری

قرار گرفتن هتل در بخش قدیمی شهر شیراز باعث شده تا به لحاظ مسافتی، فاصله چندانی با جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر نداشته باشد. از این هتل تا امامزاده سید علاالدین حسین و حرم شاهچراغ، فقط چند دقیقه راه است. اگر هم حوصله ۱۵ دقیقه پیاده روی را داشته باشید، به اماکن دیدنی شهر مانند خانه شاپوری، ارگ کریم خان، مسجد نصیرالملک، خانه زینت الملوک، بازار و حمام وکیل، سرای مشیر، موزه هنر، موزه پارس و نارنجستان قوام دسترسی خواهید داشت.

فاصله‌ایستگاه مترو با هتل فقط دو دقیقه است و به راحتی می‌توان از آن برای رفتن به آرامگاه سعدی، خانه فروغ الملک و آرامگاه حافظ استفاده کرد. فاصله فرودگاه تا هتل ۱۷ دقیقه و تاایستگاه قطار هم صرفاً ۳۱ دقیقه است.

چرا باید هتل بین الحرمین شیراز را انتخاب کنیم؟

هتل بین الحرمین شاید به ظاهر اقامتگاهی سه ستاره باشد، اما امکانات آن در سطح یک هتل چهار یا پنج ستاره است. موضوع بعدی و مهم در ارتباط با این هتل، ارزان بودن هزینه رزرو اتاق‌های آن است. به طوری که قیمت اتاق‌های این مجموعه از ۶۵۰ هزار تومان برای هر شب شروع می‌شود.

پس این بستگی به نظر مسافر و تعداد آن‌ها دارد که کدام را برای استراحت انتخاب کنند. از بابت جای پارک خودرو نیز هیچ نگرانی وجود ندارد. چون هتل دارای پارکینگ سرپوشیده رایگان است که برای استفاده مسافران در نظر گرفته شده است.

نکته مثبت دیگری که هتل بین الحرمین نسبت به دیگر هتل‌های شیراز دارد، نزدیکی آن به نقاط حساس شهر است. با پای پیاده می‌توانید به بازار قدیمی این شهر رفته و خریدهای خود را انجام دهید. یا برای ذکر فاتحه بر سر مزار سعدی و حافظ، فقط دو دقیقه تاایستگاه مترو فاصله دارد. این ویژگی‌های برای مسافری که به قصد بازدید از زیبایی‌های شیراز راهی این شهر شده، بسیار مهم است.

کلام آخر

در این مطلب با هتل بین الحرمین شیراز و بخشی از امکانات آن آشنا شدیم. از مقایسه این امکانات و هزینه رزرو اتاق در دیگر هتل‌های شیراز، متوجه تفاوت آن خواهید شد. برای انجام این کار لازم نیست که به صورت حضوری به شهر شیراز رفته و از پرسنل هتل‌های مختلف سؤال کنید.

چون سایت فلای تودی کار را برای مسافران و گردشگران راحت کرده است. با امکانات این سایت نه تنها امکان مقایسه هتل‌های شیراز را خواهید داشت، بلکه می‌توانید اتاق مدنظر خود را نیز در این هتل‌ها رزرو کنید. چون فلای تودی یکی از معتبرترین سایت‌های اینترنتی در حوزه گردشگری است.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    فوق العاده است پیشنهاد میکنم حتما سر بزنید😍
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️