۱ نفر

گران‌ترین هتل های ایران؛ لوکسترین هتل های ایران را بشناسید!

۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبر: 815999
گران‌ترین هتل های ایران؛ لوکسترین هتل های ایران را بشناسید!

با ده تا از لوکس ترین و گران ترین هتل های ایران آشنا شوید.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ایران در سال های اخیر شاهد رشد و توسعه صنعت هتلداری بوده است و هتل های لوکس و مجللی در شهرهای مختلف کشور ساخته شده اند. در این مطلب، به معرفی ۱۰ مورد از لوکس ترین هتل های ایران می پردازیم.

هتل ترنج کیش: گران ترین هتل ایران

هتل ترنج کیش، اولین هتل دریایی ایران، یکی از گران ترین هتل های کشور نیز محسوب می شود. این هتل در شمال غربی جزیره کیش واقع شده و دارای ۱۱۵ سوئیت لوکس است. سوئیت های هتل ترنج با پنجره های شیشه ای، چشم اندازی بی نظیر از دریا و آبزیان را به مهمانان خود هدیه می دهند.

هتل سورینت مریم کیش: لوکس ترین هتل کیش

هتل سورینت مریم کیش، یکی دیگر از هتل های لوکس و مجلل جزیره کیش است. این هتل در مرکز جزیره واقع شده و دارای ۳۵۰ اتاق و سوئیت است. سوئیت های هتل سورینت مریم با طراحی مدرن و امکانات ویژه، اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان خود رقم می زنند.

هتل پارسیان آزادی تهران: یکی از هتل های مجلل ایران

هتل پارسیان آزادی تهران، یکی از قدیمی ترین هتل های لوکس ایران است. این هتل در مرکز پایتخت واقع شده و دارای ۲۵ طبقه و ۵۰۰ اتاق و سوئیت است. سوئیت های هتل پارسیان آزادی با طراحی کلاسیک و امکانات مدرن، اقامتی بی نظیر را برای مهمانان خود فراهم می کنند.

هتل اسپیناس پالاس تهران: شکوه قله های ایرانی

هتل اسپیناس پالاس تهران، یک هتل لوکس و مدرن است که در شمال پایتخت واقع شده است. این هتل دارای ۲۰ طبقه و ۲۷۰ اتاق و سوئیت است. سوئیت های هتل اسپیناس پالاس با طراحی مجلل و امکانات ویژه، اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانان خود رقم می زنند.

هتل اسپیناس تهران: دیگر عضو خانواده اسپیناس ها

هتل اسپیناس تهران، یکی دیگر از هتل های لوکس و مجلل گروه اسپیناس است. این هتل در شمال غربی پایتخت واقع شده و دارای ۲۲۴ اتاق و سوئیت است. سوئیت های هتل اسپیناس تهران با طراحی مدرن و امکانات ویژه، اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان خود رقم می زنند.

هتل کایا لاله پارک تبریز: بهترین هتل ایران

هتل کایا لاله پارک تبریز، یک هتل لوکس و مدرن است که در شمال غربی کشور واقع شده است. این هتل دارای ۲۲۰ اتاق و سوئیت است. سوئیت های هتل کایا لاله پارک تبریز با طراحی مدرن و امکانات ویژه، اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانان خود رقم می زنند.

هتل عباسی اصفهان: قدیمی و مجلل

هتل عباسی اصفهان، یکی از قدیمی ترین و مجلل ترین هتل های ایران است. این هتل با قدمت ۳۰۰ ساله، یکی از جاذبه های گردشگری شهر اصفهان نیز محسوب می شود. هتل عباسی دارای ۴۰۰ اتاق و سوئیت است که با طراحی سنتی و امکانات مدرن، اقامتی متفاوت و خاطره انگیز را برای مهمانان خود رقم می زنند.

هتل مجلل درویشی مشهد: لوکس ترین هتل ایران

هتل مجلل درویشی مشهد، یکی از لوکس ترین هتل های ایران است. این هتل در شمال غربی شهر مشهد واقع شده و دارای ۱۵۰ سوئیت است. سوئیت های هتل درویشی با طراحی مجلل و امکانات ویژه، اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانان خود رقم می زنند.

هتل زندیه شیراز؛ تلفیقی از معماری سنتی و مدرن

هتل زندیه شیراز، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ایران، در سال ۱۳۹۴ در حریم مجموعه زندیه افتتاح شد. این هتل پنج ستاره با تلفیقی هنرمندانه از معماری سنتی و مدرن، فضایی دلنشین و آرامش‌بخش را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

هتل زندیه دارای ۷۰ اتاق و سوئیت است که با امکاناتی مدرن و چشم‌اندازهای بی‌نظیر از شهر شیراز، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود رقم می‌زند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل ارگ جدید یزد؛ مجلل‌ترین هتل ایران

هتل ارگ جدید یزد، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ایران، در همسایگی دخمه زرتشتیان قرار گرفته است. این هتل چهار ستاره با معماری سنتی و مدرن، فضایی متفاوت و خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

هتل ارگ جدید دارای ۱۵۰ اتاق و سوئیت است که با امکاناتی مدرن و چشم‌اندازهای بی‌نظیر از شهر یزد، اقامتی لوکس و بی‌نظیر را برای مهمانان خود رقم می‌زند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل یاکاموز اردبیل؛ لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل، اولین هتل پنج ستاره و لوکس اردبیل، در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. این هتل لوکس و مدرن با امکاناتی بی‌نظیر، اقامتی رویایی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

هتل یاکاموز دارای ۱۸۰ اتاق و سوئیت است که با امکاناتی مدرن و چشم‌اندازهای بی‌نظیر از شهر اردبیل، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هتل بزرگ شی از چی ؟