۰ نفر

وزیر دفاع: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها منطقه را ترک کنند

۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱
کد خبر: 809991
وزیر دفاع: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها منطقه را ترک کنند

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به فشارهای گسترده از سوی کشورهای مختلف در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی به رژیم صهیونیستی و حامیانش گفت: مردم منطقه شاهد خواهند بود که این رژیم غاصب و کودک کش کاملاً سرنگون می شود و امنیت واقعی به منطقه ما بر می‌گردد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، آشتیانی درباره جنگ غزه، اظهار کرد: وقتی عملیات طوفان الاقصی شروع شد، رژیم صهیونیستی در همه حوزه‌ها غافلگیر شد و کاملاً در ورطه سقوط قرار گرفت و این یعنی یک «شکست سنگین».

وی ادامه داد: این عملیات باعث شد که رسماً این رژیم منحوس در ابعاد مختلف از جمله سیاسی و نظامی و سایر حوزه‌ها دچار فروپاشی شود و آمریکایی‌ها به شکل جدی احساس خطر کنند که این رژیم به طور کامل در حال ساقط شدن است لذا به حمایت از این رژیم اقدام کردند و برخی از کشورهای اروپایی نیز آنها را در این راه همراهی کردند.

آشتیانی با بیان اینکه این منطقه به دلیل عبور خطوط انتقال انرژی محیطی بسیار مهم، استراتژیک و حساس است، گفت: حضور آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در منطقه، عکس العمل تمامی منطقه از جمله محور مقاومت را به دنبال خواهد داشت و توصیه می‌کنم این کشورهای بیگانه منطقه را ترک کنند و به دنبال ایجاد تنش نباشند.

وی با اشاره به اشتباهات راهبردی و خطاهای محاسباتی آمریکا به خصوص در منطقه افزود: برای تمام دنیا اثبات شده است که رژیم صهیونیستی یک رژیم جنایتکار است و بزرگترین اشتباه آمریکا نیز حمایت از این رژیم کودک کش است و باید بدانند حتماً هزینه این همه جنایت را پرداخت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha