۰ نفر

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی عنوان کرد؛

تعمیرات و نگهداری ٣۶ پروژه پل‌ بزرگ آذربایجان غربی

۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۵۷
کد خبر: 807558
تعمیرات و نگهداری ٣۶ پروژه پل‌ بزرگ آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تعمیرات و نگهداری ۳۶ پروژه پل بزرپ استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، ایرج دست نشان،، با توجه به عملکرد شش ماهه اداریه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها اظهار کرد: در بخش مطالعه و اجرای تعمیرات و نگهداری پل‌های بزرگ در سال جاری ۳۶ پروژه در حال اجرا است.

وی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای پروژه‌های در حال اجرا در حوزه ابنیه فنی گفت: برای اجرای این تعداد از پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

دست نشان با ابراز رضایت‌مندی از عملکرد همکاران راهداری در احداث ۷ پروژه شاخص و با اهمیت خاطر نشان کرد: احداث پروژه‌های پل قزل آغل الند خوی و پل بناویله سردشت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به همت همکاران راهداری به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: احداث پروژه‌های پل مهلذان خوی با ٩۵ درصد، پل پوش آباد اشنویه و پل گلستانه سیلوانا با ٨۵ درصد پیشرفت فیزیکی جز پروژه‌های با اهمیت استان محسوب می‌شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، افزود: احداث پروژه‌های پل قرخ بلاغ چالدران ۴٠ درصد و پل عابر پیاده قزل عاشق ٣۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه همه همکاران تمام تلاش خود را می‌کنند تا پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسند، اذعان کرد: امید است با تلاش هرچه بیشتر همکاران راهداری در سراسر استان پروژه‌های نیمه کاره به پایان رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha