۰ نفر

تحویل ۳۰ روزه خودروهای جتا به مشتریان

۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبر: 806948
تحویل ۳۰ روزه خودروهای جتا به مشتریان

موعد تحویل خودروهای جتا VS۷ و VS۵ و همچنین قیمت نهایی آنها برای متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی مشخص شد.

بر اساس اعلام شرکت ماموت خودرو؛ قیمت نهایی جتا VS۷ با احتساب کلیه هزینه‌ها از جمله مالیات و شماره گذاری، ۲ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان و همچین قیمت نهایی VS۵ نیز ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان است که با موعد تحویل ۳۰ روز کاری (پس از تکمیل وجه)، به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

خودروهای جتا VS۷ و VS۵ حاصل همکاری کمپانی FAW و فولکس واگن هستند که علاوه بر پلت‌فرم MQB و همچنین پیشرانه ۱.۴ لیتر توربوشارژ (TSI) فولکس واگن، به قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر، در سایر بخش‌های فنی نیز دارای قطعات و اشتراکات متعدد با محصولات گروه فولکس واگن هستند. گیربکس این خودروها از نوع ۶ دنده اتوماتیک آیسین (AISIN) است و از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دونقطه‌ای، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، صفحه کیلومترشمار دیجیتال، کروز کنترل تطبیقی، سیستم پیشگیری از تصادف در جلو، سیستم تشخیص خواب‌آلودگی راننده، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب و همچنین سیستم استارت/استاپ بهره می‌گیرند.

لازم به ذکر است که طبق اعلام شرکت ماموت خودرو، به زودی دعوتنامه تکمیل وجه برای متقاضیان مرحله اخیر فروش جتا VS۷ و VS۵، ارسال خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha