۰ نفر

کدال نگر ۱۴ آبان؛

نرخ جدید خوراک‌ پتروشیمی‌ها اعلام شد/ به سیاستگذاری خوشبین باشیم؟

۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸
کد خبر: 806686
نرخ جدید خوراک‌ پتروشیمی‌ها اعلام شد/ به سیاستگذاری خوشبین باشیم؟

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول توضیحات در خصوص‌ صورت‌های مالی، شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ دراطلاعیه‌های امروز سامانه کدال پتروشیمی فناوران و پتروشیمی مبین در اطلاعیه از بازگشت نرخ خوراک به قیمت‌های زیر ۵ هزار تومان اطلاع دادند.

این امر درحالی است که ریزش سنگین بازار سهام با افزایش نرخ خوراک به وقوع پیوست و از آن زمان بورس همچنان نتوانسته به معاملات سابق خود بازگردد.

باید دید آیا اعتماد رفته از بورس با تغییر نرخ خوراک دوباره به بورس باز می‌گردد و یا همچنان بی‌اعتمادی نسبت به سیاستگذار قدرت بیشتری دارد.

کدال نگر چهاردهم آبان

حتوکا

انعقاد قرارداد مهم:

موضوع قرارداد: تأمین و راهبری مکانیزم های سنگین و نیمه سنگین (جراثقال و لیفتراک ها و ...) مورد نیاز جهت انجام کلیه عملیات حمل و نقل داخلی و همچنین راهبری و انجام خدمات تعمیر و نگهداری مکانیزم های سنگین تحویلی از طرف کارفرما در شرکت فولاد هرمزگان جنوب

طرف قرارداد: شرکت فولاد هرمزگان جنوب

مبلغ قرارداد: ۱,۵۴۱,۹۲۰ میلیون ریال

فروی

تعمیرات اساسی واحد الکترولیز و واحد محلول سازی:

            با توجه به بررسی های انجام شده و تصمیمات مدیریتی ، واحد الکترولیز و واحد محلول سازی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۲۰به مدت ۷ روز نیازمند تعمیرات اساسی می باشند.

شفن

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نرخ گاز خوراک و سوخت به استحضار می رساند نرخ گاز خوراک برای شهریور ماه ۴۸.۸۴۱ ریال و گاز سوخت برای شهریور و مهر ۲۹.۲۱۸ ریال و ۲۹.۲۸۶ ریال برای هر متر مکعب تعیین گردید.

سمگا

فروش پروژه تجاری اداری میدان شهرداری سیرجان:

با عنایت به برگزاری مزایده مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ، هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران فروش کل پروژه تجاری اداری واقع در میدان شهرداری شهر سیرجان بر اساس گزارش هیات کارشناسان رسمی دادگستری مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ به مبلغ ۲،۴۲۵،۰۰۰ میلیون ریال با بهای تمام شده ۱،۸۶۴،۷۱۶ میلیون ریال به صورت نقد و اقساط به شرکت تندیس تجارت باختر مصوب نمود. بر این اساس سود حاصل از فروش پروژه مذکور مبلغ ۵۶۰،۲۸۴ میلیون ریال می باشد.

تاپکیش

برنده شدن در مناقصه شرکت کارت اعتباری ایران کیش:

طی نامه های واصله از شرکت کارت اعتباری ایران کیش به شماره های ۰۲/۲۲۲۷۸و ۰۲/۲۲۲۸۰مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ، شرکت "تجارت الکترونیک پارسیان کیش" به عنوان برنده مناقصه با موضوع "مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید ۲۰,۰۰۰ دستگاه پایانه فروش سیار و ۱۰,۰۰۰ دستگاه پایانه فروش ثابت" معرفی می گردد. لذا به اطلاع سهامداران محترم می رساند به محض انعقاد قرارداد فیمابین، آثار سود و زیانی آن دراین سامانه منتشر خواهد گردید.

رتکو

انعقاد قرارداد مهم:

موضوع قرارداد: عملیات بازرسی مکانیک و حفاظت فلزات و بازرسی و مهندسی برق و ابزار دقیق و ساختمانی شرکت فجر انرژی خلیج فارس

واحصا

انعقاد قرارداد مهم:

موضوع قرارداد:  فروش آپارتمان مسکونی پروژه سرافرازان مشهد

مبلغ قرارداد: ۷۸۸,۱۰۰ میلیون ریال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha