۰ نفر

گزارش روزانه کدال ۱۸ شهریور؛

ارزش جایگزینی صنایع شیمیایی سینا چه مقدار است؟

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۹
کد خبر: 733708
ارزش جایگزینی صنایع شیمیایی سینا چه مقدار است؟

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس ، شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال صنایع شیمیایی سینا با نماد شسینا به سوالات در کنفرانس اطلاع رسانی پاسخ داده است.

شرکت اعلام کرده است که بازار صادراتی هگزامین به دلیل رقابت منفی شرکت‌های روسی و عربستان و موارد فصلی با کاهش قیمت و تقاضا همراه بوده است و همچنین شرکت بخش عمده صادرات خود را به کشورهای آسیای جنوب شرقی و آفریقا انجام می‌دهد.

همچنین در پاسخ به یکی از سوالات شرکت اعلام کرده است که ساخت مجموعه‌ای مشابه صنایع شیمیایی سینا نیاز به سرمایه گذاری ۱۵ میلیون دلاری دارد.

آبادا

برگزاری مناقصه:

موضوع مناقصه: خرید قطعات مسیر داغ به همراه متعلقات مربوطه و ملحقات نصبی توربین‌های گازی GE-F9 PG9171E نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان

داوه

انعقاد قرارداد مهم:

موضوع قرارداد : تولید قراردادی داروهای عمومی و پرخطر

طرف قرارداد : شرکتهای دارویی

مبلغ قرارداد : 700,000 میلیون ریال

شگویا

اصلاح تصویبنامه شماره ۱۶۸۵۰/م/ت ۶۱۱۶۹هـ:

احتراماً؛ بازگشت به نامه شماره 122/135980مورخ 1402/06/13آن سازمان محترم در خصوص اخبار وشایعات منتشر شده در رسانه ها در مورد تصویب‌نامه هیات وزیران مبنی بر اصلاح تصویب‌نامه هیات وزیران به شماره 16850/م/ت61169هـ مورخ 1402/03/29در خصوص نرخ گاز خوراک وسوخت به استحضار می رساند تاکنون صورتحساب و نرخ جدیدی به این شرکت ابلاغ نگردیده است؛ لذا در صورت دریافت اطلاع جدید ورسمی در خصوص تغییر نرخ گاز خوراک وسوخت، موضوع بهمراه آثار مالی با اهمیت از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

شسینا

اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشی از تغییرات قیمت:

  • بازار هگزامین به دلیل رقابت منفی شرکت‌های روسیه و عربستان و موارد فصلی کاهش یافته لیکن در بازارهای داخلی رونق بیشتری داشته است.
  • برای محصولات شرکت رقیب وارداتی وجود ندارد.
  • متانوب و آمونیاک مورد نیاز شرکت از طریق بروس کالا و انرژی خریداری میگردد.
  • بازار صادراتی محصولات شرکت در حال حاضر آسیای جنوب شرقی و آفریقا می‌باشد.
  • ساخت مجموعه‌ای مشابه صنایع شیمیایی سینا نیاز به سرمایه گذاری 15 میلیون دلاری دارد.

کرماشا

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اخبار منتشر شده در خصوص تغییر نرخ گاز خوراک و سوخت به استحضار می رساند 1- اخبار منتشر شده در خصوصتغییر نرخ گاز خوراک و سوخت : در این خصوص تا تاریخ این نامه ابلاغ رسمی از طرف اداره گاز استان کرمانشاه به این شرکت صورت نپذیرفته است ،لیکن بنا بر اخبار منتشره توسط منابع غیر رسمی در فضای مجازی ،قیمت گاز خوراک به صورت فرمولی و به نحوی که در بازار تعیین شده از مبلغ 50000 ریال کمتر نشود و از میانگین ماه قبل قیمت گاز صادراتی ایران بیشتر نشود ، همچنین نرخ گاز سوخت واحد های پتروشیمی معادل 60 درصد نرخ خوراک تعیین می شود . 2- اخبار منتشرشده در خصوص تسعیر قیمت خوراک و محصولات پتروشیمی بر مبنای نرخ حواله در مرکز مبادله ارز و طلای ایران : در این خصوص تا تاریخ این نامه هیچ ابلاغیه رسمی به این شرکت واصل نگردیده است لیکن بنابر اخبار منتشر شده توسط منابع غیر رسمس در فضای مجازی ،بانک مرکزی مقرر نموده است در راستای یکسان سازی نرخ در کل فرآیند ارزش تولید ،نرخ پایه مورد استفاده شرکت های پالایشی و پتروشیمی در بورس کالا با نرخ فروش در مرکز مبادله ارز و طلا برای واردات کالا و خدمات یکسان شود . با توجه به توضیحات فوق به استحضار می رساند از آنجایی که به صورت رسمی موارد فوق به شرکت ابلاغ نگردیده است آثار مربوط به سود و زیان قابل محاسبه نمی باشد و این شرکت مطابق مقررات و دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ،به محض وصول ابلاغیه رسمی در اسرع وقت نسبت به افشاء موضوع به همراه آثار مالی مربوطه اقدام خواهد نمود

حفاری

اعلام نتایج مناقصه شرکت ملی نفت - مدیریت اکتشاف:

پیرو اعلام نتایج مناقصه شماره 01113 شرکت ملی نفت ایران-مدیریت اکتشاف(افشا شده در تاریخ 1402/05/25)به استحضار می رساند گشایش پاکات مالی مناقصه یادشده انجام پذیرفته و این شرکت برنده مناقصه اعلام شده است قابل ذکر است اعلام ابلاغ قرارداد منوط به بررسی نهایی و تصویب کمیسیون های مربوطه می باشد که به محض نهایی شدن موضوع و ارائه مدارک و مستندات مربوطه افشای موضوع صورت خواهد پذیرفت.

کیسون

انعقاد قرارداد مهم‌:

موضوع قرارداد:اجرای عملیات تکمیلی سیویل، سازه، ابنیه، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی محوطه‌سازی پروژه باغ موزه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

طرف قرارداد: دفتر مجری طرح‌های ساختمانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

مبلغ قرارداد: 4,161,026 میلیون ریال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha