۱ نفر

پرفکت مانی چیست و چگونه برای پرداخت‌های ارزی از آن استفاده کنیم؟

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبر: 839162
پرفکت مانی چیست و چگونه برای پرداخت‌های ارزی از آن استفاده کنیم؟

با گسترش تجارت الکترونیک و نیاز به استفاده شیوه های نوین پرداخت در عرصه بین الملل، امروزه شاهد بروز ابزار های پرداخت نسل جدیدی هستیم که توانایی جابه جایی سریع دلار را به هر نقطه ای از جهان در کمترین زمان و با حداقل کارمزد امکان پذیر می کنند، در این مقاله به بررسی دقیق پلتفرم پرداخت بین المللی پرفکت مانی پرداخته ایم تا با بررسی دقیق آن از این ارز الکترونیک و نحوه استفاده از آن بیشتر مطلع شویم و از معایب و مزایای آن و نحوه خرید و فروش پرفکت مانی نیز آگاه شویم.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک پلتفرم پرداخت بین المللی هست که از سال 2007 فعالیت خود را در پاناما آغاز نمود و امروزه دفتر مرکزی آن در زوریخ سویس واقع شده است و در طی سالهای اخیر موفق به ارائه خدمات به ده ها میلیون کاربر جهت انتقال سریع و آسان پول در سراسر جهان شده است.

تمرکز اصلی پرفکت مانی انتقال ایمن و سریع پول بر بستر اینترنت بدون اعمال محدودیت های روش های پرداخت سنتی مانند بانک هاست که نیاز به مراجعه حضوری به بانک یا انجام حواله های با زمان پردازش بالا را به صورت کلی حذف نموده است و به شما امکان افتتاح حساب به صورت آنلاین و بر خط را می دهد. افتتاح حساب در پرفکت مانی نیازی به برخورداری از کارت های اعتباری ویزا یا مستر کارت را ندارد و با احراز هویت که شامل درج اطلاعاتی از قبیل ایمیل، شماره موبایل و آپلود گذرنامه و آدرس محل اقامت هست محقق می شود و تمامی این مراحل نیز در وب سایت این پلتفرم به آدرس PerfectMoney.is انجام می گردد.

نحوه استفاده از پرفکت مانی

برای استفاده از پرفکت مانی برای دریافت و پرداخت پول به دو روش مجزا می توان عمل نمود که در زیر به بررسی دقیق هر یک پرداخته ایم:

روش اول: واریز و برداشت به حساب پرفکت مانی

در این روش ما نیازمند داشتن اکانت در وب سایت اصلی پرفکت مانی هستیم و بعد از طی فرایند ساخت حساب می توانیم 4 نوع کیف پول را در حساب خود داشته و آنرا شارژ نماییم. این کیف پول ها شامل کیف پول دلاری، کیف پول یورویی، کیف پول طلا و بیت کوین است که در تصویر زیر هر یک مشخص شده است.

پرفکت مانی چیست و چگونه برای پرداخت‌های ارزی از آن استفاده کنیم؟

جهت واریز به حساب پرفکت مانی با ارائه شماره حساب هر کیف پول به پرداخت کننده می توانید از وی مبلغ مورد نظر را مستقیما در کیف پولتان در وب سایت پرفکت مانی دریافت کنید، شماره حساب کیف پول دلاری با حرف U شروع می شود و بیشترین کاربرد را در انتقالات وجوه دارد.

جهت انتقال وجه نیز به راحتی با مراجعه به قسمت Withdraw می توانید شماره کیف پول مقصد را درج و مبلغ مورد نظر را انتقال دهید.

روش دوم: استفاده از ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی را می توان گل سر سبد این پلتفرم معرفی نمود که بسیار پر کاربرد، ایمن و کارامد خصوصا برای کاربران ایرانی است، چرا که با استفاده از ووچر پرفکت مانی شما می توانید خدمات پرداخت و دریافت را بدون داشتن حساب در پرفکت مانی و طی مراحل احراز در این پلتفرم انجام دهید که در ادامه به توضیح بیشتر آن می پردازیم.

فرایند و نحوه صدور ووچر پرفکت مانی باید در حساب کاربری شما در سایت پرفکت مانی صورت بگیرد، یعنی شما هنگامی که در کیف پول دلاری خود در پرفکت مانی دارای موجودی باشید از قسمت deposit می‌توانید گزینه E-voucher را انتخاب نموده و سپس مبلغ مورد نظر را به ووچر پرفکت مانی تبدیل نمایید. پس از ایجاد ووچر به شما دو کد به عناوین کد ووچر Voucher Code و کد فعالسازی Activation Code داده می شود.

پرفکت مانی چیست و چگونه برای پرداخت‌های ارزی از آن استفاده کنیم؟

پس از ایجاد ووچر جهت استفاده از آن می بایست هر دو کد ووچر و فعالسازی را به شخص دریافت کننده ارسال کنید و دریافت کننده نیز با مراجعه به بخش Deposit در حساب کاربری خود با درج کد های فوق تمامی مبلغ ووچر را به حساب شخصی خود در پرفکت مانی انتقال می دهد.

نکته بسیار مهمی که در پرداخت با ووچر پرفکت مانی باید مد نظر داشته باشید یکبار مصرف بودن آن است، به عنوان مثال شما یک ووچر 100 دلاری تهیه کرده اید و حال قصد پرداخت هزینه کالایی به قیمت 85 دلار را دارید، اما با پرداخت کد ووچر تمامی موجودی 100 دلاری آن به حساب فروشنده واریز شده و کد برای همیشه منقضی می شود و شما نمی توانید تنها بخشی از موجودی ووچر پرفکت مانی را خرج کنید، بنابراین حین پرداخت باید حتما به میزان مورد نیاز یک ووچر را تهیه فرمایید.

معرفی بهترین صرافی خرید و فروش پرفکت مانی در ایران

پس از معرفی پلتفرم پرداخت پرفکت مانی و شیوه های مختلف انتقال پول در آن در این قسمت به معرفی بهترین صرافی داخلی پرفکت مانی می پردازیم که توسط آن می توانید به صورت 24 ساعته، و در محیطی ایمن و بهترین نرخ خرید ووچر پرفکت مانی را به صورت آنی و با پرداخت آنلاین تجربه نمایید، صرافی بیتکسینو Bitexino.com از محبوب ترین پلتفرم های داخلی فعال در حوزه پرداخت بین الملل و ارز های دیجیتال است که مناسب ترین فضا جهت تبادلات ارز های الکترونیک شما به حساب می رود. با بررسی های انجام شده این صرافی در چهارچوب قوانین و مقررات کامل جمهوری اسلامی در حال فعالیت بوده و دارای مدارک و مجوزات لازم نیز از این نظر می باشد و در قالب شرکت دانش بنیان در حال فعالیت بوده و علاوه بر پرفکت مانی امکان معامله صد ها رمز ارز از جمله خرید تتر را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

برای خرید ووچر پرفکت مانی کافیست با ثبت نام در بیتکسینو و احراز هویت، پرداخت با کارت های شتاب را انجام و به میزان دلخواهتان ووچر پرفکت مانی تهیه فرمایید و از آن برای انجام پرداخت های بین المللی یا شارژ حساب پرفکت مانی خود استفاده فرمایید، در صورتی که علاقه ای به ایجاد حساب در پرفکت مانی نداشته باشید نیز کماکان با تهیه ووچر به صورت مستقیم از بیتکسینو میتوانید پرداخت های بین المللی خود را با استفاده از کد های ووچر انجام دهید.

کارمزدهای پرفکت مانی

پرفکت مانی برای تراکنش های شما کارمزدی را در نظر گرفته که متناسب با نوع حساب شما از نظر احراز هویت متغییر و متفاوت است. برای کاربرانی که فرایند احراز هویت را در سایت پرفکت مانی تکمیل نکرده باشند میزان 2 درصد کارمزد حین انتقال یا صدور ووچر محاسبه می گردد، اما این میزان برای کاربران احراز هویت شده به تنها 0.5 درصد کاهش می‌یابد.

جمع بندی

پرفکت‌مانی امروزه با وجود تحریم ها و عدم حضور پلتفرم های پرداختی مانند پی پال در ایران توانسته به خوبی ایفای نقش کند و کاربران زیادی را به سمت خود بکشد از طرفی سابقه بیش از یک دهه فعالیت پرفکت مانی نشان می دهد که این پلتفرم از امنیت کافی برخوردار بوده و قابل اطمینان است، از این رو جهت خرید و فروش پرفکت مانی استفاده از یک صرافی داخلی معتبر می تواند استفاده از چرخه خدمات این ارز الکترونیک را کامل کرده و شما را برای پرداخت های مطمئن ارزی در هر نقطه از جهان یاری نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha