۰ نفر

گزارش روزانه کدال ۲۶ شهریور؛

تاثیر تغییرات نرخ گاز بر پتروشیمی قائد بصیر چیست؟

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۴
کد خبر: 734640
تاثیر تغییرات نرخ گاز بر پتروشیمی قائد بصیر چیست؟

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول افزایش نرخ محصولات ، شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال  پتروشیمی قائد بصیر با نماد شبصیر نسبت به تاثیر تعییرات نرخ خوراک بر سودآوری شرکت شفاف‌سازی کرده است.

شرکت در این شفاف‌سازی اعلام کرده است که مواد اولیه‌ای که برای تولید محصولات خود استفاده در فرآیند تولید استفاده می‌کند شامل گاز نبوده و همچنین بهای سوخت مصرفی در محاسبه بهای تمام شده محصول ناچیز است .

حگردش

انعقاد قرارداد همکاری با بانک کشاورزی

خپویش

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات:

نوع محصول: همه گروه محصولات اصلی ( سیستم الکترونیکی خودرو ،مجموعه نودها ، نمایشگر هشداردهنده دیجیتالی و گرافیکی خودرو ، دریچه گاز برقی و ... )

نرخ قبلی : ۳۰,۳۳۳,۰۰۰ ریال

نرخ جدید : ۴۰,۴۹۵,۰۰۰ ریال

نسبت فروش محصو به کل درآمد : ۶۵ درصد

بر اساس توافق صورت گرفته با مشتری به جهت افزایش بهای نهاده های تولید ، مجوز افزایش نرخ گروه محصولات ( سیستم الکترونیکی خودرو ،مجموعه نودها ، نمایشگر هشداردهنده دیجیتالی و گرافیکی خودرو ، دریچه گاز برقی انژکتورها و ... ) صورت پذیرفته است . لیکن در جهت تکمیل اطلاعیه قبلی مورخ ۱۴۰۲/۵/۲۳ مبلغ سود عملکرد دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۱۴۰۲ با رشد ۳۰۰ میلیارد ریالی جمعا به مبلغ ۵۳۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

قجام

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آگهی دعوت مجمع عمومی بطور فوق العاده به استحضار می رساند با توجه به عدم ثبت صورت جلسه مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ از سوی اداره ثبت شرکت ها بعلت نقص آگهی منتشره شده (ناشی از عدم اشاره به حد نصاب نرسیدن نوبت اول ) مجمع عادی بطور فوق العاده برگزار میگردد.

تفارس

پذیرش تعهدات جدید:

موضوع تعهد: پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازاگردانی اوراق اجاره شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا نماد (تابان۱۱)

مبلغ تعهد : ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال

شبصیر

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

در خصوص نرخ گاز خوراک و سوخت در سال ۱۴۰۲، مواد اولیه اساسی که این شرکت برای تولید محصولات خود در فرآیند تولید استفاده می کند، شامل گاز نبوده و همچنین بهای سوخت مصرفی در محاسبه بهای تمام شده محصول ناچیز است و چنانچه تغییر قیمت گاز روی مواد اساسی این شرکت که شامل بوتادین و استایرن منومر است تأثیرگذار باشد مراتب اعلام خواهد شد. با عنایت به مطالب اخیرالذکر در صورت ابلاغ هرگونه تغییر از سوی نهادهای زیربط که منجر به آثار مالی با اهمیت بر نتایج عملکرد شرکت از جمله بهای تمام شده محصولات گردد، مراتب اعلام خواهد شد.

وگردش

آگهی فروش سهام شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان:

به استحضار می رساند این بانک در نظر دارد با رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت فرابورس ایران، در چارچوب دستورالعمل معاملات عمده ۷% از سهام شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان را با شرایط ذیل واگذار نماید. لذا خواهشمند است دستور فرمایید اقدامات لازم جهت انتشار آگهی مزایده و عرضه سهام مذکور صورت پذیرد. ۱-نام شرکت، شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان نماد معاملاتی گنگین ۴ بازار معاملات تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران تعداد کل سهام شرکت ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سهام ۲-تعداد سهام قابل عرضه ۲۱۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم و درصد کل واگذاری ۷% ۳-قیمت پایه هر سهم ۶۲.۶۰۰ ریال ارزش پایه کل ۱۳.۱۴۶.۰۰۰ میلیون ریال ۴-سپرده حضور در رقابت ۱.۳۱۴.۶۰۰ میلیون ریال ۵-تاریخ عرضه یکشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۶-شرایط معامله و پرداخت ثمن نقد (پرداخت کل ثمن معامله مطابق با رویه جاری تسویه و پایاپای (۲+T)) ۷-کارگزار عرضه کننده شرکت کارگزاری توسعه سهند (سهامی خاص).

وآتوس

انعقاد قرارداد مهم:

موضوع قرارداد: انعقاد قرارداد فروش درخصوص پروژه تحقیقاتی تاسیس کارگزاری

طرف قرارداد:شرکت نوین گامان آتی همراه

مبلغ قرارداد : ۳۰,۰۰۰ میلیون ریال

وسنا

افزایش سرمایه شرکت مولد نیروی خرم آباد:

به استحضار می رساند شرکت مولد نیروی خرم آباد (یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت سنا) به جهت اصلاح ساختار مالی و اصلاح نسبت مالکانه اقدام به اخذ گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۵،۳۵۶،۵۰۰ میلیون ریال به مبلـغ ۱۸،۷۴۵،۲۳۷ میلیون ریـال (معادل۲۵۰ درصـد) از محـل تجدیـد ارزیـابی زمین نیروگاه خرم آباد نموده است که در این راستا شرکت مذکور در صدد دریافت مجوزهای لازم از سهامدار عمده بابت برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی فوق العاده جهت تصویب افزایش سرمایه فوق الذکر می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha