۰ نفر

ذوب آهن اصفهان ۴هزار میلیاردی می‌شود

۲ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴
کد خبر: 239528
ذوب آهن اصفهان ۴هزار میلیاردی می‌شود

با انتشار خبر پیشنهاد هیات مدیره ذوب آهن اصفهان مبنی بر افزایش 22درصدی سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده های نقدی، شاهد معاملات منفی در نماد ذوب می باشیم که انتظارمی رود این روند با تداوم عرضه ها در این نماد تا پایان ساعت معاملاتی افزایش یابد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ذوب آهن اصفهان در روزهای آخر پاییزو با انتشار خبر دریافت مجوز افزایش سرمایه 322 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها که طی آن سرمایه اسمی بیش از 786 میلیارد تومانی را به بیش از 3.318 هزار میلیارد تومان رساند ، توانست روند رو به رشدی را تجربه کند  تا بتواند تا حدی شرایط رکودی حاکم بر سهم را از بین ببرد.اما در آغاز امروز و با انتشار خبر افزایش سرمایه 22 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده های نقدی روند منفی به خود گرفت و با فشار عرضه از سوی سهامداران مواجه شد.

با این حساب ذوب آهن سرمایه خود را از 3318میلیارد تومان به بیش 4هزار میلیارد تومان افزایش می دهد. در این صورت می توان انتظار داشت که سود خالص این شرکت برای سال 97 بیش از 230 میلیارد تومان باشد. که می تواند خبر بسیار خوبی برای سرمایه گذاران با دید بلند مدت باشد.