۰ نفر

قاتل زن سالخورده پس از ۶ماه به دام افتاد

۲ بهمن ۱۳۹۸، ۳:۲۹
کد خبر: 411513
قاتل زن سالخورده پس از ۶ماه به دام افتاد

فرمانده انتظامی سیب و سوران گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران قاتل زن سالخورده سیب و سورانی پس از 6ماه فرار به دام افتاد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، غلامرضا توکلی، فرمانده انتظامی سیب و سوران اظهار کرد: 30 مرداد ماه سال جاری در پی قتل زنی 60ساله داخل منزلش در شهرستان سیب و سوران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور تیم رسیدگی کننده به پرونده در صحنه قتل و در پی تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد داماد 34 ساله مقتول بدلیل اختلافات خانوادگی موجود در یک مشاجره لفظی، با کلت کمری همراه خود گلوله ای به سر مادر همسر خود شلیک و او را در حضور همسر و سایر فرزندانش به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران تصریح کرد: با توجه به متواری بودن قاتل، کارآگاهان پلیس آگاهی به طور جد تلاش خود را برای شناسایی محل اختفاء متهم و دستگیری او آغاز کردند.

توکلی بیان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری قاتل ادامه یافت تا اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات تخصصی دریافتند که متهم در یکی از شهرستان های استان کرمان مخفی شده است.

وی افزود: سرانجام تیم رسیدگی کننده پس از هماهنگی قضائی و اخذ نیابت با حضور در استان کرمان، روز گذشته قاتل را پس از 6 ماه فرار در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: غلبه بر هیجانات منفی به ویژه کنترل خشم یکی از مهارت های لازم برای مدیریت خود در مواقع حساس است که با آموزش می توان آن را کسب کرد تا جلوی این قبیل حوادث جبران ناپذیر گرفته شود.