۰ نفر

چاشنی پرفروش‌ در سوپرمارکت‌ها؛

آرد سوخاری چند؟

۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰
کد خبر: 495966
آرد سوخاری چند؟

آرد سوخاری یکی از معجزه‌های آشپزی است. نه‌تنها استفاده از آن در انواع غذاهای نیمه مایع مثل کوکو و کتلت، حاصل کار را به طرز عجیبی تردتر و خوشمزه‌تر می‌کند بلکه کاربردش، ترفندی است برای تغییر مزه غذاهایی مثل ماهی و میگو که ممکن است بعضی افراد مخصوصا بچه‌ها دوست نداشته باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، این روزها استفاده از این محصول بیشتر هم شده و انواع غذاهای سرخ شده را با کمک آن می‌توان رنگ و لعاب و طعم مطبوع‌تری بخشید. تنوع هم در این محصول بالا رفته و برای ماهی، میگو و مرغ انواع آردهای سوخاری خاص هم به بازار آمده ولی همچنان نوع ساده و بی‌ادویه آن پرطرفدارتر است زیرا در موارد مختلفی کاربرد دارد و می‌توان آن را با کمک ادویه‌های دلخواه در منزل طعم دار کرد. 

به‌گفته مغازه‌دارها پودر سوخاری یکی از پرفروش‌ترین محصولات حوزه چاشنی و افزودنی‌های غذایی است.

بسته‌بندی این محصول در محدوده 200تا 350گرمی است و قیمت هم برای این حجم حول و حوش 11تا 16هزار تومان بسته به برند و افزودنی‌ها متغیر است. اگرچه این محصول هم مثل دیگر اقلام موجود در بازار امسال افزایش قیمت داشت اما با توجه به کاربردهای آن می‌توان گفت قیمت قابل‌قبولی دارد. با این حال اگر بخواهید آرد سوخاری را در منزل تهیه کنید هم کار چندان مشکلی نیست؛ کافی است باگت‌هایی را که خریده‌اید و بدون استفاده مانده خشک و آسیاب کنید و ادویه‌های را که دوست دارید به آن بیفزایید، پودر سوخاری شما حاضر است.