۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از بازار مسکن؛

رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟

۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۰۰
کد خبر: 836775
رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه‌ها در شهرک غرب تهران می‌پردازیم.

اقتصاد آنلاین - معصومه حیدریان؛ شهرک غرب یکی از محله‌های معروف و مرفه‌نشین در شمال‌غرب پایتخت است که در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. این محله از شمال به سعادت‌آباد، از غرب به بزرگراه یادگار امام از شرق به بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می‌شود. قیمت مسکن در این منطقه بسیار بالا است و خرید خانه را سخت کرده است به همین علت متقاضیان زیادی برای رهن و اجاره وجود دارد. اگر شما هم قصد دارید تا از قیمت اجاره خانه در این محله غربی تهران مطلع شوید در ادامه با ما همراه باشید.

این مسئله را در نظر داشته باشید که همانطور که قیمت خانه در شهرک غرب نجومی است، اجاره‌خانه‌ها نیز نسبت به مناطق دیگر تهران گران‌تر است. به طوری که برای اجاره یک واحد ۲۰۰ متری با سه اتاق خواب و سنی حدود 13 سال باید سه میلیارد تومان ودیعه دهید. اجاره ماهیانه این خانه 50 میلیون تومان است.

برای رهن کامل واحدی با 110 متر زیربنا با دو اتاق خواب و سنی حدود 7 سال به یک میلیارد و 700 میلیون تومان سرمایه نیاز دارید.

با یک میلیارد تومان ودیعه می‌توانید یک آپارتمان 72 متری با دو اتاق خواب را که سال ساخت آن 1389 است اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد در آگهی آن 100 هزار تومان عنوان شده است.

اجاره آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۳۵ متر و 3 اتاق خواب که 16 سال سن دارد به 700 میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه 29 میلیون تومان احتیاح دارد.

اجاره واحد دیگری با 80 متر زیربنا، 2 اتاق خواب و 8 سال سن با دو میلیارد و 500 میلیون تومان امکان‌پذیر است. کرایه ماهیانه این واحد 100 هزار تومان عنوان شده است. همچنین با یک میلیارد تومان ودیعه و کرایه ماهیانه 45 میلیون تومان می‌توانید این خانه را اجاره کنید.

شما می‌توانید واحد آپارتمان 70 متری تک‌خواب در شهرک غرب را با سرمایه‌ای حدود یک میلیارد و 450 میلیون تومان رهن کامل کنید.

قیمت اجاره واحدهای دیگر را با جزییات در جدول زیر بخوانید؛

قیمت اجاره خانه در شهرک غرب تهران (فروردین ۱۴۰۳)
محله متراژ مشخصات مبلغ ودیعه (تومان) مبلغ اجاره (تومان)
شهرک غرب ۱۳۲ متر سال ساخت ۱۴۰۲ - ۲ خوابه ۳٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ _
شهرک غرب ۱۷۰ متر سال ساخت ۱۴۰۱ - ۳ خوابه ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۱۵ متر سال ساخت ۱۳۸۵ - ۲ خوابه ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۶۰ متر سال ساخت ۱۳۹۶ - ۳ خوابه ۳٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ _
شهرک غرب ۱۱۰ متر سال ساخت ۱۳۹۶ - ۲ خوابه ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۲۵ متر سال ساخت ۱۳۸۶ - ۲ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۲۵۰ متر سال ساخت ۱۳۹۰ - ۳ خوابه ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۳۰ متر سال ساخت ۱۴۰۰ - ۳ خوابه ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۴۷ متر سال ساخت ۱۳۸۰ - ۲ خوابه ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۹۶ متر سال ساخت ۱۳۷۱ - ۱ خوابه ۲٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ _
شهرک غرب ۸۰ متر سال ساخت ۱۳۸۰ - ۲ خوابه ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۰۵ متر سال ساخت ۱۳۹۶ - ۲ خوابه ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ _

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha