۱ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از بازار مسکن؛

قیمت اجاره خانه در تجریش / اجاره یک واحد ۷۵ متری چقدر پول می‌خواهد؟ + جدول

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۰۰
کد خبر: 835265
قیمت اجاره خانه در تجریش / اجاره یک واحد ۷۵ متری چقدر پول می‌خواهد؟ + جدول

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه‌ها در محله تجریش تهران می‌پردازیم.

اقتصاد آنلاین - معصومه حیدریان؛ «تجریش» محله‌ایی در شمال شهر تهران، با امکانات بسیار خوب تفریحی، گردشگری، مذهبی، و تجاری است که توانسته به یکی از محبوب‌ترین و گران‌ترین محله‌های تهران تبدیل شود.

تجریش از سمت شمال به جعفرآباد، از سمت شرق به قیطریه و از غرب به الهیه دسترسی دارد. در جنوب تجربش نیز محله امانیه قرار گرفته است. این محله معروف و می‌توان گفت لوکس‌نشین تهران از قدمت بسیار زیادی برخوردار است که در حدود ۱۰۰۰ سال پیش با عنوان طجرشت شناخته می‌شد.

اگر مایل هستید از آخرین وضعیت اجاره مسکن در این محله مشهور تهران مطلع شوید در ادامه با ما همراه باشید.

شما با دو میلیارد و 200 میلیون تومان شاید هنوز هم بتوانید در جنوب تهران صاحب خانه شوید ولی در محله تجریش با این بودجه می‌توانید یک آپارتمان 125 متری اجاره کنید. این آپارتمان ساخت سال 1401 است و 2 اتاق خواب دارد. همچنین، برای اجاره یک واحد نوساز با زیربنای 85 متر باید یک میلیارد و 600 هزار تومان سرمایه داشته باشید.

یک آپارتمان 75 متری دو خوابه در تجریش تهران با 230 میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه 33 میلیون تومان قابل اجاره است. این واحد 8 سال سن دارد.

واحد ۱۲۰متری دیگری در این محله، با دو اتاق خواب در حالی که 4 سال از ساخت آن می‌گذرد با دو میلیارد و 100 میلیون تومان ودیعه اجاره داده می‌شود.

آپارتمان 75 متری دیگری در تجریش، خیابان دربند، در حالی که هشت سال از ساخت آن می‌گذرد و یک اتاق خواب دارد، با 320 میلیون تومان پول ودیعه قابل اجاره است.

یک واحد دیگر با زیربنای 65 متر، نوساز و تک خواب با ودیعه 500 میلیون تومانی و کرایه ماهیانه 28 میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

قیمت اجاره واحدهای دیگر در محدوده تجریش را با جزییات در جدول زیر بخوانید؛

قیمت اجاره آپارتمان در محله تجریش تهران (فروردین ۱۴۰۳)
محله متراژ مشخصات مبلغ ودیعه (تومان) مبلغ اجاره (تومان)
تجریش ۱۰۸ متر سال ساخت ۱۴۰۰ - ۲ خوابه ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
تجریش ۱۰۰ متر سال ساخت ۱۳۸۰ - ۲ خوابه ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰
تجریش ۱۲۰ متر سال ساخت ۱۳۸۲ - ۲ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰
تجریش ۷۳ متر سال ساخت ۱۴۰۰ - ۱ خوابه ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰
تجریش ۱۵۰ متر سال ساخت ۱۳۹۱ - ۲ خوابه ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰
تجریش ۱۸۰ متر سال ساخت ۱۳۸۲ - ۳ خوابه ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰
تجریش ۷۵ متر سال ساخت ۱۴۰۰ - ۱ خوابه ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ _
تجریش ۱۲۰ متر سال ساخت ۱۳۹۴ - ۲ خوابه ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ _
تجریش ٧٠ متر سال ساخت ۱۳۷۵ - ۱ خوابه ۹۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ _
تجریش ۸۵ متر سال ساخت ۱۳۹۶ - ۲ خوابه ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۷٬۰۰۰٬۰۰۰

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    1 0
    با توجه به بالا رفتن هزینه های تعمیرات خانه و پایین بودن کرایه خونه نسبت به ۱۰سال پیش بهتر است که مالکان از برخی قوانین مطلع شوند:هزینه های سرویس کولر و خرابی های جزئی مثل پوشال تسمه شلنگ از سال اول به بعد بر عهده مستاجر می باشد بعد از تحویل دادن در صورت سوختن موتور کولر پمپ آب خرابی هود پکیج و روشنایی. در صورتی که مالک سالم تحویل داده باشد بر عهده مستاجر می باشد همچنین هزینه های نظافت مشاعات ساختمان از پشت بام تا راه پله و آسانسور و حیاط حتی کوچه جز شارژ ساختمان هست حتی باتری آسانسور و کلیه کالاهای مصرفی و بر عهده مستاجر می باشد هزینه پسماند مسکونی یا تجاری ( زباله های شهری) و شارژ شهرک و گرفتگی لوله های فاضلاب و هزینه آبانمان تلفن ثابت حتی در صورت عدم استفاده (در صورت ذکر در قرارداد بر عهده مستاجر هست) در قرار داد باید ذکر شود مستاجر واحد را به طور کامل دیده و به رویت مستاجر رسیده و از کم و کاست واحد مطلع شده است و در صورتی که تغییر ی و هزینه ای در واحد انجام داده موقع تحویل به حالت اولیه باز گرداند و ادعایی در باره هزینه ها ندارد متن مهم در مورد تخلیه واحد:این قرار داد با است
  • مهدی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    اینم از انقلابیون که قرار بود ارزانی بیارن اما سال بسال بالاتر رفت و میرود چیشد پس چه کردید برای کی دارین کار میکنین ،،روزیکه مسئولین فکر کنن از مردم جلوترن کار تمامه
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 0
    😔