۰ نفر

رفع اختلال سامانه نسخه نویسی تا فردا

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۲۶
کد خبر: 836553
رفع اختلال سامانه نسخه نویسی تا فردا

رئیس مرکز فناوری اطلاعات بیمه سلامت از رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: دلیل این اختلال به روزرسانی سامانه‌ها بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، فاطمه حاجی علی عسگری، رئیس مرکز فناوری اطلاعات امنیت و هوشمندسازی بیمه سلامت با اشاره به افزایش صدور نسخه الکترونیک در بستر سامانه نسخه در سال‌های اخیر گفت: این سامانه در سال ۹۸ روزانه ۳ هزار نسخه را ثبت میکرد، اما با اجرای فرایندهای نسخه الکترونیک روزانه ۴۰۰ هزار نسخه ثبت میشود که با نرخ رشد بیش از ۱۳۰ برابر مواجه بوده است.
 
وی ادامه داد: در روزهای اخیر به دلیل به روزرسانی زیرساخت‌ها و ارتقای نرم افزاری با اختلالاتی مواجه شدند و با هدف بهبود سطح امنیتی و بهبود فرایندها تا ۷۲ ساعت آینده بازه مشخص شده است تا این مشکل بر طرف شود.
 
عسگری با بیان اینکه مجموعه به روزرسانی سامانه باید در زمان اوج ثبت نسخه مورد ارزیابی قرار گیرد، افزود: سرعت پاسخگویی به زودی افزایش می‌یابد و در حالت حاضر سیستم در حالت تعادل خود قرار دارد.
 
در پایان رئیس مرکز فناوری اطلاعات بیمه سلامت قول داد تا ۲۴ ساعت آینده بیش از ۹۰ درصد از مشکل این سامانه رفع میشود و اختلال پیش آمده از روز گذشته برطرف خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha