۰ نفر

۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در تهران

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳
کد خبر: 836443
۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در تهران

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از صدور جریمه برای ۱۹۵۰۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار) فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ فیروز کشیر؛ معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اعمال قانون‌های شبانه در شهر تهران در سال ۱۴۰۲ و طرح نوروزی اظهار کرد: منظور از تخلفات شبانه تخلفاتی هستند که از ساعت ۲۱ الی ۶ صبح توسط برخی از رانندگان حادثه‌ساز انجام می‌شوند. متاسفانه تعدادی از رانندگان وجود دارند که قانون گریز هستند و در چارچوب قانون بودن را دوست ندارند و نمی‌خواهند درست رانندگی کنند که پلیس هم بدون هیچ اغماضی با این رانندگان برخورد قانونی خود را انجام می‌دهد چرا که خط قرمز پلیس برخورد با افرادی است که با رفتارهای غلط ترافیکی خود نظم و امنیت تردد دیگر شهروندان را برهم می‌زنند و آرامش آنان را مختل می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شد، گفت: پلیس راهور تهران بزرگ فقط در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۸۹ هزار فقره در بحث تخلفات شبانه کامیون‌ها اعمال قانون داشت که در همین خصوص در طرح نوروزی ۱۴۰۳ این اعمال قانون ۵۵۰۰ مورد بوده است. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰۳۰۰۰ هزار مورد اعمال قانون در خصوص تخلفات حادثه ساز شبانه انجام شد که این آمار در طرح نوروزی و در همین خصوص ۳۵۰۰۰ هزار مورد بوده است. 

سرهنگ کشیر افزود: همچین در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد از تخلفات مصرف نوشیدنی‌های غیرمجاز بوده است که این آمار در طرح نوروزی هم به همین میزان یعنی کمتر از ۱ درصد از کل آمار بوده است.

وی گفت: کل اعمال قانون‌هایی که در بحث تخلفات شبانه در سال ۱۴۰۲ انجام شده است به حدود ۱۹۵۰۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار فقره) می‌رسد که در طرح نوروزی ۱۵۲۰۰ هزار مورد اعمال قانون برای آن دسته از رانندگانی که نظم ترافیکی جامعه را برهم زده بودند انجام شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این برخوردها و اعمال قانون‌ها به درخواست شهروندان انجام می‌شود و در خواست و خواسته و مطالبه شهروندان از پلیس است که با تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ تماس می‌گیرند و خواسته‌های خود را بیان می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha