۰ نفر

مدیر مسئول خبرگزاری ایلنا:

دیدار با رئیس قوه قضاییه فرصت خوبی بود که اهالی رسانه دغدغه‌های خود را مطرح کنند

۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵
کد خبر: 835531
دیدار با رئیس قوه قضاییه فرصت خوبی بود که اهالی رسانه دغدغه‌های خود را مطرح کنند

مدیر مسئول خبرگزاری ایلنا گفت: نشست با رئیس قوه قضاییه فرصت خوبی بود تا همکاران ما در حوزه رسانه بدون تعارف و رو در رو دغدغه‌های خود را با رئیس قوه قضاییه مطرح کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود حیدری مدیر مسئول خبرگزاری ایلنا در رابطه با نشست اهالی رسانه با ریاست قوه قضاییه اظهار کرد: برگزاری این نشست در شروع سال 1403 حرکت بسیار خوبی بود چرا که بسیاری از همکاران ما در صدد فرصتی بودند که با توجه به شرایط حاکم بر کشور دغدغه‌های خود را درباره مسائل روز کشور به گوش مسئولان برسانند و دیدار با رئیس قوه قضاییه به عنوان یکی از روسای قوای سه گانه فرصت مطلوبی بود که این دغدغه‌ها را با وی در میان بگذاریم.


وی افزود: از مرکز رسانه قوه قضاییه تشکر می‌کنم که هماهنگی برگزاری این نشست را انجام داد چرا که برگزاری این نشست نقطه عطف تعامل این مرکز با رسانه‌ها بود.


مدیر مسئول خبرگزاری ایلنا تصریح کرد: این نشست فرصت خوبی بود تا همکاران ما در حوزه رسانه بدون تعارف و رو در رو دغدغه‌های خود را با رئیس قوه قضاییه مطرح کنند و در آن هیچ‌گونه معذوریت و محدودیتی وجود نداشت.


وی ادامه داد: همه ما به خوبی می‌دانیم که در حال حاضر کشور از لحاظ شرایط اقتصادی در شرایط سخت و ویژه‌ای قرار دارد و بخشی از درخواست‌های اهالی رسانه نیز ناظر به همین موضوع و دغدغه‌های اقتصادی مردم بود و امیدواریم که بخشی از این موضوعات و دغدغه‌ها را که قابل پیگیری است توسط قوه قضاییه پیگیری شود.


حیدری ادامه داد: برخی از مشکلات مطرح شده در این دیدار نیز مربوط به سایر نهادهای اجرایی و مختص قوه قضاییه نبود و امیدواریم که این مشکلات از سوی ریاست قوه قضاییه با مسئولان عالی کشور به اشتراک گذاشته شود تا برای این مشکلات چاره‎‌جویی شود.


وی عنوان کرد: امید داریم با این مطالبه‌گری از سوی رسانه‌ها حداقل بخشی از مشکلات و فشاری که به مردم وارد می‌شود مرتفع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha