۰ نفر

کاتالوگ مشخصات و امکانات سهند S منتشر شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
کد خبر: 835348
کاتالوگ مشخصات و امکانات سهند S منتشر شد

شرکت پارس خودرو کاتالوگ مشخصات کامل و امکانات جدیدترین محصول سدان ساخت این شرکت با نام سهند S را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت نیوز، اواخر سال ۱۴۰۲ شرکت پارس خودرو مشخصات محصول جدید سهند را منتشر کرد. نسخه دنده‌ای این خودرو در دو تیپ S (نسخه استاندارد) و تیپ G (نسخه فول آپشن) عرضه خواهد شد. به‌تازگی کاتالوگ اصلاح شده و نهایی سهند S منتشر شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز، مشخصات و امکانات این خودرو سدان آینده بازار ایران را بررسی می‌کنیم.

معرفی سهند S، سدان جدید پارس خودرو

کاتالوگ مشخصات و امکانات سهند S منتشر شد

خودرو مذکور در واقع نسخه فیس لیفت ساینا محسوب می‌شود که بر پایه پلتفرم X۲۰۰ سایپا طراحی و تولید شده است. از نظر طراحی این محصول تا حدود زیادی به خودرو سایپا اطلس شباهت دارد که در بخش‌های مختلف بدنه و حتی طراحی تریم دو رنگ داخلی نیز مشهود است.

کاتالوگ مشخصات و امکانات سهند S منتشر شد

طول، عرض و ارتفاع سهند S به ترتیب ۴۲۱۵، ۱۶۷۷ و ۱۴۸۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۴۱۰ میلی‌متر است.

کاتالوگ مشخصات و امکانات سهند S منتشر شد

مشخصات فنی و امکانات سهند 

در بخش فنی این خودرو مشترکا با اطلس و کوییک نسل جدید از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی M۱۵ GSI با توان ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع این نیرو توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در طراحی این پیشرانه شاهد برخی به‌روزرسانی‌هایی چون سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها و استفاده از هدرز بودیم؛ اما همچنان باید گفت این پیشرانه از معماری ساده و قدیمی برخوردار است و با استانداردهای های جهانی فاصله بسیار زیادی دارد.
از امکانات این خودرو می‌توان کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، سیستم کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، نشانگر تعویض دنده (GSI)، فرمان هیدرولیک، آینه‌های جانبی برقی و سنسور دنده عقب را نام برد.

برخی از امکاناتی که در تیپ G عرضه شده و جای خالی آن در تیپ S احساس می‌شود رینگ‌های ۱۴ اینچی آلومینیومی، کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، کاور صندلی چرم و پارچه، تریم داخلی دو رنگ، آینه‌های تاشو برقی با گرم‌کن، سانروف، صفحه نمایش مالتی‌مدیای ۷ اینچی و دوربین دنده عقب می‌باشد.

با توجه به سطح امکانات این خودرو انتظار می‌رود تا سهند S با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به رقیبان خود به بازار عرضه شود تا به گزینه‌ای جذاب برای افرادی که قصد خرید خودرو با بودجه محدود دارند تبدیل شود.

کاتالوگ سهند اس

کاتالوگ مشخصات و امکانات سهند S منتشر شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha