۰ نفر

برنامه‌ریزی برای سفر سه روزه شیراز کیش

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبر: 835330
برنامه‌ریزی برای سفر سه روزه شیراز کیش

کیش یکی از شهرهای پرجاذبه در کشور عزیزمان محسوب می‌شود. این شهر جاذبه‌های زیادی برای دیدن در پیش روی شما قرار می‌دهد. مخصوصاً اگر شما در شهر شیراز ساکن باشید، زیرا موقعیت جغرافیایی شیراز به شهرهای بندرعباس، کیش و جنوب کشور سفر به آن را راحت‌تر کرده است.

 یکی از اقدامات مهم پیش از سفر رسیدن به مقصد به ساده‌ترین شکل ممکن است. خرید بلیط چارتر شیراز کیش خرید بلیط قطار برای کیش، انتخاب سفر زمینی با اتوبوس یا خودرو شخصی و ده‌ها مورد دیگر که نیاز به برنامه‌ریزی دارد. در قدم بعد باید هتل ایده الی در این راستا برای سفره چندروزه شما پیش از حرکت رزرو شود. تا اگر در زمان پیک سفر به کیش رسیدید بی‌جا و مکان و مردد نمانید. از همین رو در مقاله پیش رو علاوه بر راه‌های رسیدن به کیش سعی بر آن داریم هتل شایان کیش را نیز به شما معرف کنیم. اگر قصد دارید سفر خوبی را تجربه کنید به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید.

راه‌های رسیدن به کیش

اگر قرار است از شیراز به کیش سفر کنید مسافت خیلی زیادی نسبت به سایر شهرهای ایران در پیش روی شما قرار ندارد. از همین رو در ادامه بخشی از مسیرهای کم‌هزینه و سریع را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذاریم.

 سفرهای زمینی

شما می‌توانید خودرو شخصی، قطار و اتوبوس را برای رسیدن به کیش در قدم اول متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. با خودرو شخصی اگر قرار است بروید تقریباً مسیر ۸ ساعته ای را در پیش رودارید. یک‌زمان ۵ ساعته را هم به‌طور تقریبی برای سوار کردن ماشین بر روی عرشه کشی در نظر بگیرید. سفر با قطار خیلی هنوز از شیراز به کیش برای شما امکانات لازم را فراهم نکرده است. پس توصیه می‌شود از این قلم فاکتور بگیرید. سفر با اتوبوس‌های vip در قدم آخر در بین سفرهای زمینی کم‌هزینه‌ترین و راحت‌ترین مسیر انتخابی برای شما خواهد بود.

سفرهای هوایی

رزرو تور کیش و سفر با هواپیما یکی از آسوده‌ترین سفرهای شما خواهد بود. از شیراز در تمام طول هفته بلیط به مقصد کیش قابل تهیه کردن است. شما می‌توانید در طی روز در سه بازه زمانی صبح، ظهر و عصر به تهیه بلیط بپردازید. قیمت بلیط هواپیما از شیراز به کیش تقریباً بین رنج قیمتی ۷۰۰ تا یک‌میلیون تومان متغیر است.

برنامه‌ریزی برای سفر سه روزه شیراز کیش

اطلاعاتی در مورد هتل شایان کیش

اگر می‌خواهید با سفر به کیش از شیراز در هتل شایان اقامت داشته باشید. به شما بابت این حسن سلیقه تبریک می‌گویم. باید به شما بگویم این هتل پنج ستاره در سال ۱۳۵۴ در زمینی به مساحت ۵۵ هزار مترمربع افتتاح‌شده است. همچنین در سال ۱۳۹۰ این هتل بسیار هنرمندانه بازسازی‌شده است. این هتل چهار طبقه با ۱۹۱ اتاق یکی از مجلل‌ترین هتل‌های کیش به شمار می‌آید. این هتل در سال ۱۳۸۸ نیز به جمع گروه هتل‌های پارس نیز اضافه‌شده است. داشتن ۸۲ اتاق دوتخته، ۲۸ اتاق سه تخته، ۳۲ اتاق دوبلکس ۱ سوئیت معمولی، ۱۵ سوئیت ساحلی سه تخته، ۱۲ سوئیت ساحلی چهار تخته، ۲ ویلای ساحلی دوخوابه ۱۳ سوئیت ساحلی دوتخته، ۳ رویال سوئیت یک‌خوابه، ۴ رویال سوئیت دوخوابه و ۱ رویال سوئیت دوبلکس دو خواب از ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شود.

مسیرهای نزدیک به هتل شایان

هتل شایان در بهترین مکان کیش قرارگرفته است؛ زیرا جاذبه‌های گردشگری بسیاری از حمله ساحل درخشان و بزرگ‌ترین اسکله تفریحی در نزدیکی شما است. برای دسترسی به مرکز تجاری بازار پردیس به‌قصد خرید ۷ دقیقه پیاده‌روی نیاز دارید. بولینگ مریم با شما ۶۸۵ متر فاصله دارد. با بازار ونوس ۱۱ دقیقه پیاده‌روی فاصله شما است. فلای بورد و کیبل اسکی سه دقیقه با خودرو رانندگی نیاز دارد. بازار زیتون، بازار دامون دریا و بازار پردیس نیز هرکدام نیاز به پنج دقیقه رانندگی دارند. برای تفریح در پارک مرجان، پارک سیمرغ، پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان نیز تنها با خودرو ده دقیقه فاصله در پیش روی شما است. ازآنجایی‌که راه دسترسی به امکان تفریحی و تجاری از این هتل بسیار نزدیک است. باید به شما بگویم در میان مهمان‌های کیش یکی از محبوب‌ترین هتل‌های کیش قرار دارد.

برنامه‌ریزی برای سفر سه روزه شیراز کیش

 خدمات رفاهی هتل شایان

مهمان‌های مقیم در این هتل نیز می‌توانند یک نوبت به‌صورت رایگان از خدمات استخر بهره بگیرند. دسترسی آسان به غذای فوری، کافی شاپ و رستوران سنتی در این هتل شمارا از رستوران‌های درون‌شهری در امان نگاه داشته است. همچنین وجود فروشگاه و غرفه‌های خرید در کنار چایخانه‌های سنتی در فضای باز خود نیز نیاز شمارا در این راستا مرتفع می‌کند. اگر می‌خواهید جلسه‌ای در این هتل داشته باشید باید بگویم امکانات ویژه‌ای برای شما مهیا است. وجود سالن آمفی‌تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و اتاق میهمانی برای جلسات کاری شما نیز در این هتل فراهم‌شده است.

 کلام آخر پیرامون سفره سه‌روزه از شیراز به کیش

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید شیراز یکی از شهرهای نزدیک به جنوب کشور محسوب می‌شود. از همین رو سالانه مسافرین بسیاری مهمان کیش می‌شوند. گاها با خودرو شخصی یا اتوبوس‌های VIP و یا با استفاده از بلیط چارتر شیراز کیش از طریق هواپیما خود را به این شهر توریستی می‌رسانند. ازآنجایی‌که اقامت در یک هتل لوکس و مجلل تفریح در این شهر را برای شما دل‌چسب‌تر می‌کند. هتل مجلل شایان در این راستا با مؤلفه‌های ارائه‌شده پیشنهاد ما به شما است. امید است مطالب ارائه‌شده در راستای سفر سه‌روزه شیراز کیش موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha