۱ نفر

بازداشت جاعل اسکناس، کارت پایان خدمت و گواهینامه در تهران!

۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳
کد خبر: 834648
بازداشت جاعل اسکناس، کارت پایان خدمت و گواهینامه در تهران!

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جاعل مدارک و اسکناس در پایانه جنوب خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: تیم عملیات کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب با انجام رصدهای اطلاعاتی یک جاعل سابقه‌دار را که اقدام به جعل اسناد و مدارک و حتی اسکناس کرده بود، مورد شناسایی قرار داد. 

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، با هماهنگی مقام قضائی قضائی  تیمی از ماموران به صورت نامحسوس اقدام به شناسایی و تعقیب و مراقبت سوژه کردند و این فرد را در حالی که قصد داشت مدارک و اسکناس های جعلی را تحویل یکی از مشتریان خود دهد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

رئیس  پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از متهم، گفت: ماموران از متهم ۱۱ فقره کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی جعلی را کشف و ضبط کردند. همچنین مبلغ یک‌صد و ۴۶ میلیون ریال اسکناس جعلی در قالب تراول یک میلیون ریالی و پانصد هزار ریالی نیز از این فرد کشف شد.

قاسم‌پور با اشاره به این که مجرم در قبال خریداری اجناس، اسکناس های تقلبی پرداخت کرده بود، خاطرنشان کرد: مجرم به ۵۰ فقره جعل مشابه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha