۰ نفر

تردد این ماشین‌ها از جاده کرج - چالوس ممنوع است

۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبر: 833842
تردد این ماشین‌ها از جاده کرج - چالوس ممنوع است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را به شرح ذیل اعلام کرد.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز چهارشنبه تاریخ‌های ۱۵ فرودین ۱۴۰۳ الی ساعت ۰۶۰۰ روز شنبه تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کرج- چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

روز جمعه تاریخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در به شرح ذیل است:

از ساعت ۱۳۰۰ آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، از ساعت ۱۴۰۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل، از ساعت ۱۶۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌گردد.(شمال به جنوب)،از ساعت ۲۳۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

تردد از مسیر جاده قدیم قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲۰۰ از میدانم امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محور هراز

تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه تاریخ‌های ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ و همچنین از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ محور هراز ممنوع است.

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه تاریخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha