۰ نفر

ادعای اسراییل درباره حمله به پایگاه دریایی این رژیم با «هدایت ایران»

۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۱۱
کد خبر: 833701
ادعای اسراییل درباره حمله به پایگاه دریایی این رژیم با «هدایت ایران»

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از پاسخ به سوالی درباره حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق طفره رفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در رابطه با گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق گفت: «ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم».

هاگاری همچنین با طرح ادعای دخالت ایران در حمله بامداد امروز به بندر ایلات، گفت حمله اخیر به پایگاه دریایی این رژیم با «هدایت ایران» و توسط «پهپادهای ساخت ایران» انجام گرفته است.

او گفت: «این حادثه‌ای بسیار جدی بوده است».

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت تل‌آویو از این حادثه برای تقویت سیستم ضدهوایی خود در این منطقه درس می‌گیرد.

رسانه عبری اسرائیل هیوم بامداد دوشنبه از برخورد پهپاد انتحاری به یک پایگاه نظامی دریایی در ایلات خبر داد. در پی این حمله، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد یک هدف مهم را در سرزمین‌های اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی هستند این حمله تلفاتی نداشته است.

هاگاری همچنین در رابطه با گزارش‌های منتشر شده درخصوص حمله این رژیم به کسنولگری ایران در دمشق گفت: ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان ادامه می‌دهیم.

تلویزیون دولتی الاخباریه سوریه امروز دوشنبه گزارش داد رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولی سفارت ایران در جنوب غربی دمشق را مورد حمله هوایی قرار داد.

در این حمله بخشی از ساختمان کنسولی سفارت ایران و اقامتگاه سفیر هدف قرار گرفت.

«حسین اکبری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه روز دوشنبه، با بیان این‌که در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بین پنج تا ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند، گفت: «ساختمان کنسولگری ایران در دمشق توسط جنگنده‌های اف-۳۵ و با ۶ موشک مورد حمله قرار گرفته است».

بنا به گزارش‌ المیادین سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا زاهدی» از فرماندهان سپاه قدس در سوریه در میان شهداست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha