۰ نفر

امیرعبداللهیان: نتانیاهو به دلیل شکست در غزه تعادل روانی خود را از دست داده است

۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۲۲
کد خبر: 833683
امیرعبداللهیان: نتانیاهو به دلیل شکست در غزه تعادل روانی خود را از دست داده است

وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد وزیر خارجه سوریه در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را «نقض فاحش مقررات بین‌المللی بویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین» توصیف کرده است. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این بیانیه آمده است: «در پی تجاوز ددمنشانه عصر امروز رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، دکتر فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان تماس گرفت. دو وزیر در این تماس تلفنی ابعاد مختلف این جنایت را بررسی کردند.»

وزیر امور خارجه سوریه در این گفت‌وگو  حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را به شدیدترین عبارت محکوم کرد و آن را نقض فاحش مقررات بین‌المللی بویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین دانست.

امیرعبداللهیان نیز ضمن تشکر از حضور وزیر خارجه سوریه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق ، گفت: نتانیاهو بدلیل شکست های  پی در پی رژیم اسراییل در غزه و دست نیافتن به اهداف جاه طلبانه صهیونیست‌ها تعادل روانی خود را کاملا از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha