۰ نفر

تهدید لامبورگینی و فراری به سبک چینی! + عکس

۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبر: 826944
تهدید لامبورگینی و فراری به سبک چینی! + عکس

یانگ وانگ که برند سطح بالای بی وای دی محسوب می‌شود، محصول پرحاشیه و قدرتمند خود به نام U۹ را به زودی عرضه خواهد کرد. مشخصات فنی این ابرخودروی چینی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، امیرمسعود عابدین: یانگ وانگ U۹ در چین به قیمت ۲۳۶ هزار دلار عرضه شد. این ابرخودروی تمام الکتریکی، روی پلت فرم e۴ قرار دارد و به سیستم تعلیق Disus X بی وای دی مجهز است که به آن امکان می‌دهد روی سه چرخ حرکت کند یا حتی بپرد! چهار موتور الکتریکی با توان ترکیبی ۱۲۸۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۶۸۰ نیوتن متر به آن نیرو می‌دهند.

این خودروی چینی تهدیدی برای لامبورگینی و فراری است! /عکس

U۹ که بر اساس گفته BYD مخفف Ultimate ۹ است، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در ۲.۳۶ ثانیه و از صفر تا ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۹.۷۸ ثانیه طی می‌کند. یانگ وانگ U۹ در پیست بین المللی معروف شانگهای آزمایش شد و به زمان رسمی دور زدن ۲ دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۶۵ میلی ثانیه رسید.

این خودروی چینی تهدیدی برای لامبورگینی و فراری است! /عکس

بسته باتری LFP دارای ظرفیت ۸۰ کیلووات ساعت است که برای ۴۶۵ کیلومتر برد (براساس CLTC) مناسب است. وزن این بسته ۶۳۳ کیلوگرم بوده و وزن کل خودرو را به ۲۴۷۵ کیلوگرم می‌رساند که برای این سوپراسپرت بسیار زیاد است. حداکثر سرعت رسمی ۳۰۹.۱۹ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha