۰ نفر

خبر مهم هواشناسی برای ساکنان چهارمحال و بختیاری

۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبر: 824257
خبر مهم هواشناسی برای ساکنان چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: اواخر وقت امشب وقوع بارش‌هایی در مناطق غربی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، معصومه نوروزی اظهار کرد: اواخر وقت امشب بارش‌هایی در مناطق غربی و جنوبی چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود که هشدار زرد هواشناسی نیز برای نوار غربی و نوار جنوبی استان مانند جنوب لردگان، جنوب فلارد، بخش‌هایی از خانمیرزا، غرب اردل و کوهرنگ صادر شده است.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: در برخی ساعات روز یکشنبه بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در مناطق ذکر شده پیش‌بینی می‌شود اما در سایر مناطق استان بارش خاصی انتظار نمی‌رود.

وی ادامه داد: این موج بارشی اواخر وقت روز یکشنبه چهارمحال و بختیاری را ترک می‌کند و روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه پدیده خاصی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.

نوروزی عنوان کرد: اواخر وقت روز پنج‌شنبه یک سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را تحت تأثیر قرار می‌دهد که بر اساس پیش‌بینی‌های امروز انتظار می‌رود بارش‌های مطلوبی در پی داشته باشد.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: روز یکشنبه در سایر مناطق استان نیز شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد موقت خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته کوهرنگ و شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد سردترین ایستگاه‌های چهارمحال و بختیاری و جز سردترین نقاط کشور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha