۰ نفر

شرایط دریافت سرپرستی کودکان در بهزیستی تسهیل شد

۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبر: 821725
شرایط دریافت سرپرستی کودکان در بهزیستی تسهیل شد

اولین رویداد ترویجی خانواده میزبان با هدف آشنایی بیشتر عموم مردم با این طرح انسان‌دوستانه و تشویق آن‌ها به میزبانی از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست، روز دوازدهم بهمن ماه در سالن اجتماعات کارخانه نوآوری آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، این رویداد که تحت نظارت سازمان بهزیستی و توسط موسسه خیریه طلیعه مهرطاها و با همکاری استارتاپ پرباز و کارخانه نوآوری آزادی برپا می شود، از ساعت ۹ تا ۱۲ ادامه خواهد داشت و در آن حدود یک صد خانواده متقاضی میزبانی از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست با شیوه‌ها و شرایط این طرح آشنا خواهند شد.

در این رویداد، کارشناسان و روان‌شناسان ، مزایای زندگی در خانواده نسبت به زندگی گروهی در مراکز نگهداری را به صورت علمی و تجربی به مخاطبان توضیح داده و به پرسش‌ها و ابهامات آن‌ها پاسخ خواهند داد.
همچنین، در این رویداد، نحوه ثبت‌نام و درخواست برای میزبانی از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست به متقاضیان اعلام خواهد شد.

این طرح که در پی اصلاح آیین‌نامه اجرایی ماده ۳۶ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست (مصوب ۱۳۹۲) در بیستم فروردین ۱۴۰۲ اجرا می‌شود، از اواسط بهمن‌ماه امسال در استان تهران آغاز شده و تاکنون تعداد محدودی کودک و نوجوان به خانواده‌های میزبان منتقل شده‌اند.

این رویداد ترویجی رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۰۹۳۶۰۹۸۶۷۰۱ برای حضور در آن ثبت‌نام کنند.

شرایط دریافت سرپرستی کودکان در بهزیستی تسهیل شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha