۰ نفر

برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، گیاهان دارویی و زعفران

۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷
کد خبر: 820444
برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، گیاهان دارویی و زعفران

تهران میزبان دومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، گیاهان دارویی، زعفران و صنایع وابسته است که از دوم تا پنجم بهمن برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حسین زینلی اهداف برگزاری این نمایشگاه را معرفی شرکت‌های فعال و صادر کنندگان در حوزه خشکبار و گیاهان دارویی، آشنایی و گسترش مصرف گیاهان دارویی در داخل و خارج، معرفی محصولات و تکنیک های طب سنتی و بازاریابی عنوان کرد و افزود: در دومین روز این نمایشگاه، همایش گیاهان دارویی و در چهارمین روز، همایش طب سنتی نیز برگزار می‌شود.

مجری طرح گیاهان دارویی کشور اظهارداشت: همایش گیاهان دارویی به حوزه محصولات موسیر، زیره سیاه و آنغوزه که گیاهان تجاری در آینده هستند، اختصاص دارد و صاحبنظران این حوزه، به کارشناسان و علاقه مندان به صورت رایگان اطلاعات خود را ارایه می‌دهند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در این نمایشگاه، شرکت‌های برند و کوچک گیاهان دارویی محصولات خود را در معرض دید بازدید کنندگان بگذارند و علاقه مندان بتوانند این محصولات را تست کنند.

زینلی گفت: در این نمایشگاه، این شرکت‌ها محصولات خود را در یک فروشگاه زنجیره‌ای نیز ارایه خواهند داد و متقاضیان می‌توانند از این فروشگاه، گیاهان دارویی خریداری کنند.

مجری طرح گیاهان دارویی کشور افزود: در چهارمین روز از این نمایشگاه نیز همایش طب سنتی برای اطلاع‌رسانی به مردم و پزشکان برگزار می‌شود و استادان طب سنتی، مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ برگزاری این نمایشگاه و همایش‌ها موجب گسترش مصرف گیاهان دارویی شود.

زینلی اظهارداشت: در این نمایشگاه همچنین همایشی با حضور فعالان صنعت خشکبار ایران برای بررسی مشکلات و مباحث بازار برپا خواهد شد.

دومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، گیاهان دارویی، زعفران و صنایع وابسته در سالن‌های شماره ۵ و ۶ نمایشگاه دایمی بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha