۰ نفر

هشدار سید حسن نصرالله؛ خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت

۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱
کد خبر: 817928
هشدار سید حسن نصرالله؛ خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت

دبیرکل حزب‌الله لبنان بعدازظهر امروز (جمعه) در مراسم هفتم «الحاج محمد یاغی» که در شهر بعلبک در شرق لبنان برگزار شده بود، به سخنرانی پرداخت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، مراسم هفتم درگذشت «الحاج محمد یاغی» ملقب به «ابوسلیم» معاون اجرایی سابق دبیرکل حزب‌الله و نماینده سابق پارلمان لبنان، بعدازظهر امروز (۱۵ دی) در بارگاه حضرت خوله (س) در شهر بعلبک برگزار شد و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز به سخنرانی پرداخت.

دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود بار دیگر شهادت زائران بارگاه سردار شهید قاسم سلیمانی در انفجارهای تروریستی روز چهارشنبه و همچنین شهادت «الحاج ابوتقوی» از فرماندهان الحشدالشعبی در حمله روز گذشته آمریکا در بغداد را تسلیت گفت.

سید حسن نصرالله، در بخش ابتدایی سخنان خود به زندگی و سیره مرحوم الحاج محمد یاغی پرداخت و گفت که از دوره جوانی با یکدیگر در لبنان فعال بوده‌اند. نصرالله گفت که مرحوم ابوسلیم شیفته امام موسی صدر و شهید محمدباقر صدر بود.

او افزود: «از آنجایی که ایشان را از جوانی می‌شناختم، شهادت من در مورد ایشان شهادت محسوسی است من ایشان را از جوانی در سال ۱۹۷۸ می‌شناسم از همان ساعات اول آشنایی ما، رابطه برادری، دوستی، محبت و اعتماد کامل به وجود آمد. او از ابتدای جوانی در بعلبک فردی مجاهد، فعال و انقلابی بود و اینکه اولین فردی که مایه الهام حاج ابوسلیم شد، حضرت امام سید موسی صدر بود».

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه سخنان خود گفت که سوار بر خودرو به همراه مرحوم ابوسلیم از روستایی به روستای دیگر و از شهری به شهر دیگر می‌رفته و به سخنرانی و تحلیل مسائل می‌پرداخت و اینکه ایشان با تأسیس حزب‌الله به عضویت این گروه مقاومت در آمد و به تعبیر سید نصرالله «ذوب در این مسیر جدید» شد و خالصانه باقی عمر خود را صرف این جنبش و آرمان آن کرد.

در حال تکمیل...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha