۰ نفر

افق امیدبخش بازار سرمایه برای فعالان حوزه استارتاپ کشور

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰
کد خبر: 838666
افق امیدبخش بازار سرمایه برای فعالان حوزه استارتاپ کشور

خرید تپسی توسط هلدینگ گلرنگ و عزم جدی همراه اول برای خرید دیجی کالا، افق امیدبخشی است که بازار سرمایه برای فعالان حوزه استارتاپی کشور ترسیم کرد

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدیرعامل تامین سرمایه دماوند گفت: این واگذاری ها، بقیه استارتاپ ها را نیز به حضور در بازار سرمایه و قبول الزامات آن ترغیب نمود و بازار سرمایه نیز مجاب شد به ارزیابی مدل های کسب و کاری و پذیرش استارتاپ ها با روش های نوین، اهتمام داشته باشد.

میثم فدایی واحد که در همایش انتقال تجربه صنعت مالی سخن می گفت افزود: لازمه ورود موفق استارتاپ ها به بازار سرمایه ایران، ارزش گذاری درست دارایی های نامشهود حوزه استارتاپی با تکنیک ها و روش های جدید است زیرا ارزش گذاری استارتاپ ها با روش های سنتی و متداول بازار سرمایه کشور، امکان پذیر نیست.

مدیرعامل سابق شرکت فرابورس ایران با تشریح روند پذیرش تپسی در بازار سرمایه گفت: زمانی که موضوع پذیرش این استارتاپ مطرح شد، خیلی ها ایراد گرفتند که یک اپلیکیشن موبایلی، قابلیت ارزش گذاری و پذیرش ندارد.

وی ازتجربه موفق پذیرش تپسی به عنوان پیشران ورود استارتاپ های مبتنی بر اپلیکیشن به بازار سرمایه یاد کرد و افزود: بعد از این پذیرش و سپس سودآوری و عملکرد مناسب، هلدینگ گلرنگ برای خرید تپسی اقدام نمود و اولین واگذاری بزرگ استارتاپی کشور رقم خورد.

مدیرعامل تامین سرمایه دماوند در بخش دیگری از سخنانش، توسعه و ارائه خدمات نوین مالی در بازار سرمایه را از راهبردهای این مجموعه عنوان کرد و افزود: تامین سرمایه دماوند در آینده نزدیک، بازیگر کلیدی حوزه مشتقات مالی و معاملات آپشن خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha