۰ نفر

فوری؛ این افراد نباید رانندگی کنند

۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبر: 815203
فوری؛ این افراد نباید رانندگی کنند

رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه تصادفات فوتی تهران در هشت ماهه امسال یک درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: بررسی‌ها نشان داده که میانگین سن رانندگانی که در این تصادفات جان خود را از دست داده‌اند، ۲۰ تا ۳۰ سال است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سرهنگ رابعه جوانبخت روز پنجشنبه اظهار کرد: نوجوانان و جوانان گاهی تحت تاثیر هیجانات رانندگی می کنند که این خطر آفرین است.

وی افزود: سنین ۲۰ تا ۳۰ سال عاشقان رانندگی با سرعت بالا در پایتخت هستند؛ این گروه سنی هیجان بالایی را دارند و ماجراجو هستند.

به گفته سرهنگ جوانبخت، این گروه سنی دوستدار رانندگی با سرعت بالا هستند اما باید بدانند که رانندگی با سرعت غیرمجاز بازی با جان خود است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به یک مورد تصادف در هفته گذشته، ادامه داد: این تصادف مربوط به راننده نوجوان ۱۷ ساله بدون گواهینامه بود که به همراه دوستش بود حین رانندگی تصادف می‌کند که یک نفر از آنان کشته و دیگری بشدت مصدوم می‌شود.

سرهنگ جوانبخت با تاکید بر اینکه والدین نباید به این راحتی سوییچ خودرو را در اختیار فرزندان کم سن و سال خود قرار دهند، گفت: شرط رانندگی رسیدن به سن قانونی و کسب مهارت‌های لازم و داشتن گواهینامه رانندگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha