۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری خارجی؛

هم فال و هم تماشا؛ هزینه‌های جالب ۶ شب سفر با تور ترکیبی سوییس و ایتالیا!

۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبر: 814829
هم فال و هم تماشا؛ هزینه‌های جالب ۶ شب سفر با تور ترکیبی سوییس و ایتالیا!

در این مطلب به بررسی قیمت تورهای اروپایی می پردازیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛با وجود امکان بازدید از ۴ شهر در تور سوئیس ایتالیا، پکیج‌های مسافرتی این مقصد در بین تورهای ترکیبی اروپا خرج کم‌تری روی دست شما می‌گذارد؛ زیرا هزینه‌ی اقامت در سوئیس و ایتالیا نسبتا پایین‌تر از سایر کشورهای این منطقه است. علاوه‌بر آن هزینه‌های پروازها به زوریخ هم کم‌تر از مقصد پاریس می‌باشد. هرچند که برخلاف تورهای فرانسه، رزرو این تور در تمامی فصول سال به مسافران پیشنهاد نمی‌شود. در واقع تور سوئیس و ایتالیا به نوعی فقط به صورت فصلی قابل برگزاری هستند.

بهترین فصل برای رزرو تور سوئیس ایتالیا

بهتر است تور سوئیس ایتالیا را در فصل تابستان رزرو نمایید؛ زیرا در فصول پاییز، زمستان و حتی بهار، دمای هوا در کشور سوئیس پایین است و همین موضوع نیز شاید جلوی لذت بیشتر شما را از سفرتان بگیرد. اما در تابستان امکان گشت‌های شهری به راحتی و با لباس‌های خنک در سوئیس و حتی شهرهای ایتالیا وجود دارد. البته به شرطی که در انتخاب پکیج‌های مسافرتی تور سوئیس و ایتالیا دقت کافی را به خرج دهید.

چه مدت قبل از سفر به ایتالیا برای خرید تور باید اقدام کنیم؟

بین ۱ تا ۳ ماه قبل از سفر به ایتالیا باید برای خرید تور اقدام کنید. با توجه به اینکه برای ورود به ایتالیا باید ویزا دریافت کنید، ۲۱ روز کاری و یا حتی بیشتر برای اخذ ویزا در نظر بگیرید.

این تور ترکیبی است. قیمت‌های ذکر شده، قیمت کل پکیج شامل ۶ شب اقامت در هتل‌های قید شده، بلیط رفت و برگشت و خدمات تور می‌باشد.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور سوییس و ایتالیا ( ۶ شب / بهمن ۱۴۰۲)
تاریخ سفر ایرلاین درجه هتل / ستاره مدت اقامت اتاق ۲ تخته اتاق ۱ تخته اتاق ۳ تخته کودک(۴-۱۱ سال) با تخت
۵ بهمن ترکیش ایرلاین Hotel Switzerland ۳ شب ۱,۸۹۰ یورو + هزینه پرواز ۲,۸۹۰ یورو + هزینه پرواز ۲,۲۹۰ یورو + هزینه پرواز

۱,۷۹۰ یورو + هزینه پرواز

Hotel Italy ۳ شب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha