۱ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری خارجی؛

۸ روز سفر به اسپانیا چقدر هزینه دارد؟ + لیست قیمت تورهای اسپانیا

۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبر: 814093
۸ روز سفر به اسپانیا چقدر هزینه دارد؟ + لیست قیمت تورهای اسپانیا

در این مطلب به بررسی قیمت تور اسپانیا می پردازیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ با بررسی که در یکی از سایت های آنلاین فروش تورهای اروپا قیمت تور اسپانیا شاید در مقایسه با دیگر تورهای اروپا گران باشد. اما قیمت تور اسپانیا به عوامل مختلفی مثل نرخ روز یورو، بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، تعداد شب‌های اقامت و خدماتی که در تور دریافت می‌کنید هم بستگی دارد. شما برای ۴ شب اقامت در اسپانیا باید حدودا ۶۹۰ یورو با اقامت در یک هتل ۴ ستاره هزینه پرداخت کنید. توجه داشته باشید که به این هزینه، قیمت پرواز اسپانیا (بلیط رفت و برگشت هواپیما) نیز اضافه می‌شود. پروازهای مستقیم تهران به مادرید و یا بارسلون، از پروازهای غیر مستقیم آن گران‎تر هستند.

قیمت تور اسپانیا ( ۷ شب و ۸ روز)
تاریخ رفت ۲ تخته ۱ تخته ۳ تخته ۴ تا ۱۱ سال ( با تخت) کودک تا ۴ سال ( بدون تخت)
بهمن - بارسلون مادرید ۱,۸۹۰ یورو + هزینه پرواز ۲,۲۹۰ یورو + هزینه پرواز ۱,۸۹۰ یورو + هزینه پرواز ۱,۵۹۰ یورو + هزینه پرواز ۵۹۰ یورو + هزینه پرواز

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

ویزای اسپانیا؛ فقط در قالب تورهای گروهی

فقط در یک صورت می‌توانید موفق به اخذ ویزای اسپانیا شوید، آن هم در صورتی که به صورت تور گروهی اقدام به اخذ ویزا کنید. برای اخذ ویزای اسپانیا، قبل از باید برای تعیین وقت سفارت اقدام کنید. وقت سفارت اسپانیا در ایران، توسط شرکت کارگزاری BLS تعیین می‌شود. این وقت مصاحبه ندارد و شما باید فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به این دفتر مراجعه کنید. حدودا ۲۱ روز کاری پس از مراجعه به دفتر کارگزاری، جواب ویزا برای شما صادر می‌شود که شخص متقاضی باید به همراه کارت شناسنایی و رسید دریافتی برای دریافت جواب مراجعه کند. توجه داشته باشید که فقط ۴ دارالترجمه مجوز ترجمه مدارک ویزای اسپانیا دارند.

بهترین زمان سفر به اسپانیا، ۳۶۵ روز سال!

۳۶۵ روز سال برای سفر به اسپانیا مناسب است. جشنواره‌های بی پایان، سواحل دیدنی که در سطح جهانی هستند و شب زنده داری مردم اسپانیا، جزو دلایلی است که شما را در ۳۶۵ روز سال به اسپانیا می‌کشاند. اما باز هم باید بهترین زمان سفر به اسپانیا را بدانید.

اسپانیا دارای بیش از ۵ هزار مایل خط ساحلی می‌باشد. بهترین زمان بازدید از صخره‌های سنگی و ماسه‌های طلایی از ماه ژوئن تا اوت می‌باشد. همچنین بهترین زمان بازدید از آب و هوای دوست داشتنی و مناظر زیبای اسپانیا، از ماه سپتامبر تا نوامبر می‌باشد. در آخر نوامبر نیز، جشنواره بسیار دیدنی شاه بلوط برگزار می‌شود. از ماه مارس تا مه نیز بهترین زمان برای پیاده روی، دوچرخه سواری و اسب سواری در حومه شهرهای مادرید و بارسلونا می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha