۰ نفر

با توجه به قرارگیری خراسان شمالی در انتهای خط لوله؛

عدالت در توزیع گاز باید مدنظر مدیران شرکت گاز ایران باشد

۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۵
کد خبر: 812107
عدالت در توزیع گاز باید مدنظر مدیران شرکت گاز ایران باشد

استاندار خراسان شمالی گفت: عدالت در توزیع گاز با توجه به قرارگیری خراسان شمالی در انتهای خط لوله گاز باید مدنظر مدیران شرکت گاز ایران باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: خراسان شمالی با وفاق تمام اجزای حاکمیت و پشتکار مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسیر پیشرفت و توسعه را با شتاب بیشتری طی خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی به بروز سیلاب‌های اخیر اشاره کرد و افزود: در برخی نقاط سیلاب‌هایی رخ داده اما هنوز در هیأت دولت مصوبه‌ای مصوب نشده است.

وی در ادامه افزود: بازسازی محور جاده گلستان و بجنورد که بر اثر سیل تخریب شده بود با همکاری دستگاه‌های اجرایی در چهارده روز به جای یک ماه انجام شد.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه انتقال پساب پتروشیمی حرکتی مثبت و تحول‌گرا است بیان کرد: طرح جمع‌آوری پساب شیروان هم به بهره‌برداری رسیده است که اقدام بسیار مطلوبی است.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: با توجه به قرارگیری خراسان شمالی در انتهای خط لوله گاز عدالت در توزیع باید مدنظر باشد.

وی در ادامه افزود: ساختار اداری شهرستان‌های تازه تأسیس مانه و بام و صفی آباد سریع‌تر اجرایی شود تا شاهد توسعه فرهنگی و اجتماعی باشیم.

حسین‌نژاد افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی اتمام و تکمیل طرح‌ها را سرعت ببخشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha