۰ نفر

فروشگاه حضوری دیجی‌کالا افتتاح شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
کد خبر: 842496
یک قدم نزدیک‌تر به شما
فروشگاه حضوری دیجی‌کالا افتتاح شد

فروشگاه حضوری دیجی‌کالا در مرکز خرید رویال افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در مراسم افتتاح این فروشگاه که از بزرگترین مراکز خرید حضوری کالای دیجیتال در کشور بوده و قصد دارد یک فروشگاه تجربه‌محور برای مشتریان خود باشد، بنیان‌گذاران، مدیرعامل و سایر مدیران این فروشگاه اینترنتی و جمع کثیری از خبرنگاران و فعالان حوزه تجارت الکترونیکی، حضور داشتند.

فروشگاه حضوری دیجی‌کالا افتتاح شد

فروشگاه حضوری دیجی‌کالا افتتاح شد

«مسعود طباطبایی» مدیرعامل دیجی‌کالا در مراسم افتتاحیه این فروشگاه اعلام کرد: «می‌خواهم به این پرسش که چرا وارد فضای فروشگاه فیزیکی شدیم پاسخی بدهم. در انتهای سال ۱۴۰۱ با همکاری مرکز افکارسنجی ایسپا مطالعات اجتماعی گسترده انجام دادیم مبنی بر اینکه چرا هنوز مردم ایران چندان به خرید آنلاین تمایل ندارند. نتایج این افکارسنجی به ما نشان داد که مردم دوست دارند کالاها را تجربه کنند تا هنگام خرید براساس این تجربه تصمیم‌گیری کنند. این فروشگاه هم با محوریت تجربه‌محور بودن برای مشتری افتتاح می‌شود. قصد داریم فاصله فضای آنلاین و آفلاین را کم کنیم؛ این موضوع در دنیا هم در حال رخ دادن است و به تدریج یک تجربه ترکیبی از فضای مجازی و حقیقی برای مردم دنیا ایجاد خواهد شد.»

فروشگاه حضوری دیجی‌کالا افتتاح شد

به گفته طباطبایی این فروشگاه سه فضای تجربه محور دارد: «یکی از این فضاها بخش موبایل است که کاربر در آن می‌تواند انواع گوشی‌های موبایل را تست کرده و با سایر دستگاه‌ها مقایسه کند. یک بخش صدا هم داریم که کالای الکترونیکی مرتبط با صدا مانند اسپیکر و هدفون و...‌را در برمی‌گیرد و کاربر می‌تواند صدا و قدرت این محصولات را در یک فضای استاندارد تست کند. بخش سوم به کالاهایی مربوط به دنیای بازی اختصاص دارد که می‌توان کنسول‌ها و اکسسوری‌های بازی را در آنجا تجربه کرد.»

فروشگاه حضوری دیجی‌کالا افتتاح شد

در ادامه مراسم، «سعید محمدی» از بنیانگذاران دیجی‌کالا به لزوم نزدیک‌سازی فضای آفلاین و آنلاین اشاره کرد و گفت: «از مدت‌ها قبل با بررسی نمونه‌های جهانی یا از طریق نظرات کاربران لزوم تأسیس یک فروشگاه فیزیکی را حس می‌کردیم؛ فروشگاهی که تجربه محور باشد. به‌دنبال این بودیم کارکردهایی را که در فضای فیزیکی برای کاربر یک ارزش است به‌نوعی به سبد محصولات خود اضافه کنیم. باید بگویم علی‌رغم اینکه در فضای دیجیتال ویژگی‌هایی مانند امکان بررسی ‌و انتخاب از میان میلیون‌ها کالا و مقایسه وجود دارد ما به یک فضای تجربه‌محور نیز نیاز داشتیم. قصد داریم با این کار تجربه‌های بهتری برای کاربران رقم بزنیم. این اولین قدم ماست و حتما در این مسیر نکات زیادی خواهیم آموخت. ممکن است آزمون و خطا کرده و روش و شیوه‌های متنوعی را امتحان کنیم ولی در نهایت مطمئنم در این مسیر تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان خلق خواهیم کرد.»

فروشگاه حضوری دیجی‌کالا افتتاح شد

«حمید محمدی» دیگر بنیانگذار دیجی‌کالا نیز در ادامه این مراسم به جهانی بودن ورود کسب‌وکارهای آنلاین به فضای آفلاین اشاره کرد و گفت: «از سال‌ها پیش مدل‌هایی در دنیا وجود داشته که افراد آنلاین خرید می‌کنند ولی در نهایت سفارش خود را خودشان در فضای فیزیکی دریافت می‌کنند. مواردی مثل پودو و لاکرهای هوشمند در دیجی‌کالا شبیه به این موقعیت است اما می‌خواستیم یک قدم جلوتر برویم و این تجربه‌ها را بیشتر قابل‌لمس کنیم. داشتن تجربه‌های آفلاین در کنار تجربه آنلاین و گره زدن آنها به یکدیگر چیزی است که در دیجی‌کالا خواهید دید. سعی داریم در ادامه و بعد از دریافت بازخوردها از مشتریان که احتمالا هزاران مورد خواهد بود، قدم‌های بعدی را در راستای همین نظرات برداریم. به‌عنوان مثال شاید با نگاهی به نظرات مردمی، مراکز فروش فیزیکی بعدی را در دسته‌بندی‌های دیگر نیز راه اندازی کنیم.»

فروشگاه حضوری دیجی‌کالا در طبقه همکف مرکز خرید رویال در سعادت‌آباد، تقاطع بلوار خوردین و دریا قرار گرفته و میزبان مشتریان خود است. امکان تجربه دستگاه‌های الکترونیک، مشاوره برای خرید، خرید قسطی و چندین امکان دیگر در این فروشگاه برای مشتریان دیجی‌کالا فراهم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha